Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Spännande.

Kategori: Allmänt

Har precis skickat iväg, och fått svar på ett väldigt viktigt mejl. Det gäller min praktik i januari och jag hoppas att det finns möjlighet för mig att få praktik på den platsen jag önskat och kontaktat.

Mer om det avslöjar jag inte nu :)

NU: Kör.

Sara

Onsdag är nästan slut.

Kategori: Allmänt

Pris vare gud, pris vare fadern, hans ande hans son.. LAlaLAla! Kör ikväll. Då ska vi sjunga lite gudssånger. Känns bra att stå i kyrkan och ljuga. Haha.

Imorgon är sista dagen på denna skolvecka. Vi ska "bara" prata om värdskapet i klassen, men kan ha en tendens att ta hela dagen ändå. Hoppas inte, för efter skolan ska vi hem till Majsan och kolla på hennes smycken som hon gör själv. Kanske till och med köpa något! Tar nog med mig kameran och fotar om jag får för Majsan.

Tyvärr blir det en kort visit hos henne, för jag måste vara i stan senast 19.00 för då har jag massage-tid. Ska bli så jäkla skönt.

Nu: 15.34. Runt tre timmar kvar till Kören. Ska nog ut på en promenad. Hörs!

Sara

Den blindes slalomgång

Kategori: Allmänt

Kom just hem från en promenad i spåret samt lite häng hos mormor och morfar. Planerade in ett nytt bingolotto-tillfälle på söndag, då ska jag vinna pengar och en bil!

Ska snart lägga mig i solariet tänkte jag, länge sen sedan sist.. får se om det tar något. Det har väl dammat igen där nere i källarn. Annars? Nja, inte mycket. Händelserik dag i skolan, vi hade vår examensuppgift i arbetspsykologi - att leda en grupp. Så jag, sara, emma och lina utövade "Den blindes slalomgång". Mycket bra resultat!

Och så går vi imorgon, avslutning och reflektion. Torsdag innebär värdeskapet (var det så det hette?!) i klassen. Hur vill vi att stämningen ska vara osv. Och sedan är det helg. Jag är ledig på fredag, underbart!

Är såld på denna film. Så jäkla tur att Josse och Jois visade den i lördags. Never Back Down, med Sean Faris i toppen. Nära på döden när man ser den.



Ha en skön kväll.
Sara

En måndag.

Kategori: Allmänt

Min vardag.. Hehe!
Jag och sophie hälsade på mimmi med familj idag (igen). Det bjöds på pankakor så imorgon får jag ta med mig en pasta alfredo till skolan! Wiho!





Haha "varför tar dom kort på mig?"


Nu ska jag försöka rensa datan liten, så himla seg och börjar bli för full. Sedan Idol och Svenska Hollywood fruar.
Sara

gamalt möter nytt.

Kategori: Kläder/mode

Idag har jag på mig mina nya jeans från Vila samt en jätte gamal blommig tröja från fröken söt. Den fick jag/köpte i julklapp julen 2007! Det är one size så den passar i princip ALLA! Till detta kör jag nog converse, som vanligt. Hade vart fint med ett par svarta ballerina skor, men jag äger inga sådana!





Trevlig måndag!
Sara

Söndagsshopping.

Kategori: Allmänt

Det blev inget fotograferande denna dag. Istället åkte jag sofie och josefin iväg och söndagsshoppade! Det är fan underskattat. Att ex. gå på stan på en söndag. Hur ofta gör jag det? Aldrig. Idag gick vi förstås inte på stan, vi var på hälla och erikslund istället.

Sofie kom hem med sina jävla uggisar, haha! Två stycken. Jag köpte ett par svarta jeansleggins + en mascara som jag tänkte testa på mina ny färgade ögonfransar.

Utan dragkedjor..

Fast svart..


Ja, det var väl det. Nu på kvällen har jag precis hämtat pappa, han kom hem från en ålandskryssning. Imorgon är det åter igen en skolvecka. Banne mig om den inte går snabbt!

Sara

Den sista dagen.

Kategori: Allmänt

Jag vaknar upp.. aaah, solen skiner igen, dags för mig att gitta från lägenheten?

Hum. Jag vaknar upp, solen skiner inte det är väldigt grått och mulet, det är inte dags för mig att gitta från lägenheten. 1. jag har ingen lägenhet. 2. jag bor i villa. 3. varför gitta när vädret är så som det är?

Ska troligtvi iväg med michaela och fota, men vädret är inge vidare. Får se om vi gör något annat istället! Klockan 18 ska jag hämta upp pappa på stationen iallafall, det är spikat. NU --> Städa rummet samt lyssna på kungers.

Ha en bra dag, den sista dagen, på den sista helgen i september!
Sara

och så var helgen nästan över.

Kategori: Allmänt

Dagen i sig har bestått av massa chips och godis.

Under dagen var jag på besök hos moster och kusin, samt lilla valpen mimmi. Busade, tog kort och kollade på filmen Yes man.

Vi fokuserar på mimmi.




Blir spännande att se hur hon ser ut när hon blir äldre, samt hur hon går ihop med katten här hemma. Under jul etc.

Framåt kvällen åkte jag till Ebba. Där såg vi Never back down samt någon psykfilm som handla om tortyr och hooligans. Sean Faris. Somnar med den bilden i mitt huvud.
Godnatt.

Ska fota imorgon med Michaela. Natur tror jag.
Sara

Välkommen fredag!

Kategori: Allmänt



Lyssnar på kungers och orup. Haha!

Kan inte bestämma mig om denna låt är bra, eller lite töntig? Kungers - drömfabriken. Kungers är förövrigt ett band med drag. Seriöst. Vill se dem igen!

Inte världens bästa kvalite. Men för er med spotify, så är det bara att söka. DRÖMFABRIKEN!




Kram

Friday, i'm in love.. again!

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag.

Det är fredag.
Det är löning, vilket innebär studiebidrag för min del!
Det är början på en riktigt efterlängtad helg.
Det är utgång.

Är otroligt pepp inför kvällen. Fick också sluta lite lite tidigare i skolan idag, jag var så himla ivrig på att åka hem. Blir stressad när jag bara sitter ner och vet att jag har saker att ta tag i hemma. Nu tänkte jag gå in i duschen och sedan funderade jag på en powernap. Dock så tror jag faktiskt att jag kommer bli tröttare utav det så skippar nog det.

Ikväll runt åtta ska jag bege mig till Bodil. Hon är värdinnan för kvällens förfest. Sedan går vi till pluto.

Typ såhär kanske jag ser ut ikväll.. svart är iallafall givet!




Ha en skön kväll!
Sata

Avundsjuka.

Kategori: Allmänt

Vilken dag. Inte en lugn sekund! Men den har var as bra. Speciellt nu på kvällen, fick träffa mimmi.

Efter skolan cyklade jag till stan och lämnade tillbaka jeansen. Bra beslut känner jag. Cyklade där efter hem till moster och gosade med deras valp. ÅH, blir så himla avundsjuk. Vill med ha en hund! Har iallafall bokat in min första hundpassning om en månad, haha!

Försökte ta lite kort men det var svårt. Dels på grund av ljuset men också för att mimmi bara är 8 veckor och helst ligger på sin svarta filt och sover, som hon förövrigt kamofleras i.









Hon kommer bli så fin när hon blivit lite större. Då ska rosa koppel införskaddas, med bling bling. Haha!
Sara

Första gången på väldigt länge.

Kategori: Allmänt

Idag är jag klar i tid. Klockan är 07.40 och skolan startar 8.30. Jag åker härifrån runt 8.10.
Dvs att jag är klar i tid. Har tid att sitta lite här och snart gå ner och äta frukost. Det känns otroligt skönt.
Bestämde mig imorse ba "nej, nu går jag upp" istället för att ligga kvar lite till. Bra start på dagen! Hoppas hoppas att jag slutar tidigare idag. Skulle behöva det.



Ha en bra dag!
Sara

Draft: Sept. 23, 2009

Kategori: Allmänt

Det märks verkligen hur sommarlovet har gnagit sig in i min djupa själ. Skoldagarna må vara roliga, och gå någolunda snabbt.. men eftermiddagarna. Dem är så himla sega. Att gå från 8.30 till 16.00 varje dag tar verkligen på krafterna! och inte för att klaga på ryggen. Jag har ont varje dag.

Idag efter skolan gjorde jag iallafall ett ärende åt mamma på stan. Drog till apoteket och köpte lite krims krams tänkte jag skriva och det gjorde jag, men jag menade lite sjukprylar. Hon är sjuk. Feber. Hosta och allt som jag hade när jag var sjuk.

Gick på stan och köpte ett par jeans. Usch. Skulle aldrig köpt dem! Varför är det så jobbigt att köpa det man behöver istället för att köpa det man vill ha? Jag vill förstås ha ett par jeans, men hittar aldrig några perfekta. Tyckte dessa va någolunda ok, men när jag sedan provade dem hemma så var det tack och hej. Hinner nog inte byta dem förrens lördag förmiddag kanske. Skönt med öppet köp.

Jag är helt enkelt en strumpebyxa människa. Emma säger strumpebyxa, haha! Hon är från göteborg. Hon utalar även KEX för CHEX. Så roligt! Om jag ska ha ett par jeans måste jag nog köpa ett par i stil med Nudie slim fit. Och det är ju inte så kul för en studentsplånbok.

Sar

its a tuesday afternoon

Kategori: Allmänt

Hur kunde jag komma på den låten? Jenifer Brown av alla..

Idag efter skolan, som förövrig höll på från 8.30-16.00 puuh, så åkte jag iväg med moster och kusin och köpte en hel del intressant grejer. Matskålar, leksaker, sängbädd, bajspåsar.. Hänger ni med? Dem ska skaffa hund!!

På fredag får dem ta hem denna söta varelse, som ska heta Mimmi. 8 veckor gammal.



Det är en blandras. Chihuahua, yorkshire terrier & tibetansk spaniel. Spännande va? Ser fram emot när jag får träffa henne!

Sara

Ändrar du ögonfärg efter humör?

Kategori: Allmänt

Det hade vart riktigt cool om man kunde göra det.. jag tror att jag är så cool.

Får jag blå-gröna ögon när jag är ledsen/förvirrad/bedrövad?



Svenska hollywood fruar och nya gossip girl-avsnittet ikväll.
Sara


Fattig student som man är..

Kategori: Allmänt

Hur känns det med svart bakgrund? Jag tycker det är as snygg på andra bloggar, men när jag ser min egen.. nej, svart går inte! Vad tycker ni? Kan man få lite feedback. Funderar detta eller ska jag återgå till det jag hade innan, brunt och beight.

Nog om det.
I lördags var jag på Second hand och fyndade en as ball portfölj/dataväska. Den kostade 30 kronor!



Sara

Stör ej.

Kategori: Allmänt

Bloggen är under uppbygnad. Är inte helt säker på hur jag ska ha det så testar med detta. Känns lite förvirrande, va?

Sara

Den årliga kulturnatten.

Kategori: Allmänt

Igår funderade jag på varför inte mina föräldrar tog med mig på kulturnatten när jag var mindre? Det är ju jätte mysigt ju! Det var massvis med barnfamiljer som var ute igår. Lite uppklädda, men ändå bekvämt och varmt. Vantar och jackos. Och så mössor!

Dem senaste tre åren har iallafall jag hängt nere på stan i mitten av september. Alltid hamnar jag i vasaparken där lokalbanden brukar visa upp sig och spela. Oavsett om dem är dåliga så står jag där och diggar. Det är ganska kul, för oavsett år, så spelar oftast samma lokalband! Det insåg jag nu då jag kollade på mina gamla bilder från i fjol osv.

2007, 17 år och frälst av musik.


Blixtlås


Vargpakten



2008, 18 år och lite mer kulturell! Har insett att man kan använda plattång!


Jycklarshow


Vargpakten i år igen.


2009, 19 år och fortfarande frälst.


Ingen kamera detta år och kväll tyvärr! Men dem typiska kulturnissarna var på plats i vasaparken som vanligt.. B.la Björn Wallgren från blixtlås och Edvard Violett. Får Västerås aldrig nog av er?

Sara

Friday night.

Kategori: Allmänt

Ikväll blir det fredagsmyyyyyz, om det så blir det sista jag gör!

Hehe. Nä, men gud va trött och seg jag är idag. Denna skolvecka har tagit kolen på mig. Just nu ligger jag nedbäddad i sängen, det är så skönt. Hoppas mamma kommer hem snart med mat, sen efter det ska jag möta upp Sophie och så ska vi köpa massa gott och kolla på film och Idol ikväll. Ska även visa henne fotona från i torsdags så vi kan ladda upp dem! =)

Imorgon är det kulturnatten här i stan. Musik, dans och konst förgyller hela stan, hela dagen lång. Jag och några vänner ska nog ner framåt kvällen och framförallt kolla in demo-banden som spelar i Vasaparken. Det är en tradition!

Nu ska jag städa undan lite här på mitt rum och bädda.
Ha en skön fredagskväll!
Sara

Solnedgång nere vid Lögarängen.

Torsdag.

Kategori: Allmänt

Fotade som sagt med Sophie idag och vi fokuserade på porträttbilder. Fick några shyssta bilder på Sophie, ganska roliga vinklar. Även hon fick stå bakom kameran och jag blev rätt nöjd av reslutatet =D Bilder kommer att laddas upp senare då Sophie godkänt dem, men bjuder på någon tjuvtitt.

Härlig bild tycker jag! Så stor, men ändå så liten.



Jag var inte så tjurig som jag råka se ut. Vi lekte med humöret!
Gillar dock kontrasten på bilden väldigt mycket.



Sara

Ledig dag

Kategori: Allmänt

Idag, torsdag, är min lediga dag. Vi har förstås läxa från skolan men den har jag avklarat någolunda bra. Orkar inte lägga ner själen på den utan det får duga.

Klockan halv tio imorse drog jag och Sophie till gymmet och tränade. Sedan avslutade vi det med att sola solarium. Det var så jäkla varmt! Nu har jag iallafall legat i sängen ett tag och hämtat mig från allt. Ska ut i det sköna vädret och fota snart, sen fika med lite kompisar senare.

Såhär kan jag se ut när det är träningsdags. Alltid ett rosa, eller svart, hårband i håret ;-) Detta är en gamal bild.



Sara

Danger, danger! High voltage.

Kategori: Musiktips

Jag har en stor fundering, på tre stora band.

Vad fan har hänt med Kent?
Vad fan har hänt med Kashmir?
Vad fan har hänt med White Lies?

Jag vet att Kings of Convenience släpper nytt nästa vecka, och att Markus krunegårds andra solo platta finns i butik 14 oktober.

Men Kent.. Kent Kent Kent. Senast man hörde något litet från dem var ju hösten 2007! I och för sig så var dem aktiva i Friends-reklamen, men annars? Vi vet enligt säkra källor att dem befinner sig i studion, men for how long?! Och inte för att tala om Kashmir. Redan förra sommarn gick rykterna om en ny platta i höst. Ett år senare och inget mer har skett, förutom en ständig uppdatering om att dem är i studion. White Lies. Vita lögner. Dom är duktiga på det! Hehe, nej skämt och sido. Deras skivsläpp skedde ju nu i sommras, nionde juni om jag inte har helt fel. Dem får vänta i två år till om dem vill. Men dem har ju gjort succé! Om dem laddar om nu såhär in på hösten så kan dem göra histora. Oftast så har skivsläpp på sommarn en tendens att bli uttjatade till hösten, iallafall för min del. Men dem är ju mysiga.

Jaja, nåja. Måste få tillägga att Muses skivsläpp blir svårt att slå. Det var galant!

Sara

Bilden hittade jag på Kashmirs twitter. True story.

Beware!!!

Jag kan inte äta.

Kategori: Allmänt

Så fort jag ser mat blir jag illamående. Varför?
Igår kunde jag inte äta frukost men försökte med pina trycka i mig lite yougurt. Blir så illamående att jag får jätte ont i magen. Lunchen var inge vidare heller, fick kasta nästan allt. Och imorse till frukost kunde ja knappt dricka, men gjorde mig än macka. Åt två tuggor sen fick jag lov att gå och lägga mig så jag inte skulle svimma. Så känns det.

Förjävligt.

Sara

Tobakslagen bör skärpas! lala..

Kategori: Allmänt

Imoron börjar jag kl. 13.00.
Det är för att jag då ska hålla ett argumenterande tal på tio minuter. Jag övade nyss. Mitt tal är 5 minuter. Hm.

Trots min sovmorgon så ska jag gå upp vid 8 och öva och tillägga lite på mitt tal. Det går ju fasiken inte att kunna det utantill på en dag? Hoppas läraren tar hänsyn till det.

Nåja, godnatt! Har tagit min natt-medicin nu så jag sover nog gott snart!
Sara

Söndag.

Kategori: Allmänt

Idag under eftermiddagen har jag och Lena vart ute i skogen och fotat. Bilderna finns upplagda på facebook.

Jag in action.


Vi fotade mest naturliv och svampar. Denna bild var nog den bästa som jag tog idag.


Om någon känner för att ställa upp som modell så hojta till. Skulle gärna vilja utforska mina talanger inom porträttsdelen. Har bara fotat natur på senaste tiden.

Sara

Jag är fri.

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från en födelsedagsmiddag för två. Kristina och Hanna hade fyllt år och det firade vi med att äta jätte god italiensk mat samt efterätt och snacks. Mycket skratt och prat förgylldes kvällen med, såklart.

Jag är med andra ord fri. Och frisk. Har fortfarande en hosta som retar, men jag mår underbart. Så, vad händer imorgon? Någon som är suger på att kanske fotografera? Imorgon är iallafall en fin dag. Jag känner på mig det.

När jag och Sandra skulle åka hem idag märkte vi att den vanliga avfarten på e18 har bommats igen. Då fick vi åka till nästa. Ibland kan de skilja flera mil men vi hade tur att dem byggt en avfart vid Hacksta, så omvägen blev bara på runt 10 minuter. Högtalarna spelade iallafall White Lies och utanför var det mörkt och dimma. Riktigt, riktigt, riktigt kusligt och kul att köra bil denna kväll.



Sara

Hur ska jag göra?

Kategori: Allmänt

Imorgon ska jag hålla en redovisning i något jag brinner för. Jag skrev mitt "tal" igår på kanske en timme. Det handlar såklart om mina fem år som gitarrist. Hur min kurva har sett ut, hur allt startade och varför jag började spela.

Det är ett kul ämne tycker jag, såklart. Men det är inte lika kul att jag inte kan prata. Så fort jag öppnar munnen och ska säga något så börjar jag hosta. Det är ju ganska självklart eftersom att min hals är irriterad. Så fort jag ska ta ett djupt andetag så börjar jag hosta slem så jag måste spotta det någonstans. Vad sägs som att hosta någon i ansiktet imorgon och sen kanske spotta skiten på mina kära åhörare? Nej. Det fungerar inte heller att ha en "spotthink" brevid mig på ett föredrag. Vet inte vad jag ska ta mig till..

Det här läxan är jätte viktigt för den här kursen eftersom jag redan missat en hel vecka utav två. Får ta och dricka mycket thé idag, och även imorgon. Tar nog med mig en termos. Och så halstabletter såklart. Ska jag be om ursäkt innan helvetet bryter ut imorgon, eller ska jag låtsas som att hostar, det gör väl alla?!

Går ner och kokar thé nu. Eller, det gör jag inte. Det gör thékokaren. Jag kollar på.



Sara

När jag blir frisk.

Kategori: Allmänt

När jag blir frisk.

Det kan vara imorgon, i övermorgon eller kanske nästa vecka.

Oavsett när den dagen sker, så ska jag ta tag i en hel del saker som kommer göra att jag förhoppningsvis kommer må mycket bättre.

Jag ska:

- först och främst vila i en hel vecka, avstå från saker som tär på kroppen.
- börja ta upp min träning på gymmet, LUGNT! och försiktigt. 2 ggr/veckan.
- använda handsprit samt tvätta händerna flitigt, innan mat osv.
- inte skjuta upp plugg utan ta tag i det direkt efter skoldagen.
- sola solarium vilket vilket jag tycker är avslpannande.
- ha ett någolunda städat rum som inte medför stress.
- äta en rejäl frukost även fast det inte är min grej. Gröt och thé.
- byta lakan var annan vecka. Vet ni hur mycket bakterier som samlas där?
- minska godisintaget under vardagarna.
- ta hand om mig både psykigks och fyskit helt enkelt.

Kan någon komma på något mer som kan vara bra för en friskare tillvaro?

Sara

Examensbevis eller Thailand?

Kategori: Allmänt

Vecka 50, 4 december, så åker jag till Thailand. Ja. Det är bestämt sen flera månader tillbaka. Jag har iallafall kontaktat min handledare i skolan och frågat om ledighet och svaret jag fick lät inte lika roligt som upplevelserna på patong beach.

OM jag väljer att åka, vilket är OK för för min skola då det såklart är frivilligt, så missar jag en hel kurs som inte kan läsas på distans, och som även kanske inte kan läsas igen senare. Det vill säga att med en missad kurs så kan man inte ta någon examen. Jag får med andra ord in min yrkeskvalificerade examen i affärsturism.

Hmpf. Jag vet inte riktigt hur jag känner inför det. Det gör visserligen inte någon stor roll, men jag kommer liksom inte få mitt examenbevis utan bara ett betygsdokument där det ser ut som om jag läst diverse kurser.

Jag tänker inte avboka min resa till Thailand, men på något sätt så känns det som att om jag går en utbildning, så är ju ändå examen ett bevis på att man gått den. Blev helt plötsligt väldigt skeptisk till detta. Gäller sabbatsår inom KY-utbildningar, lika så som det gäller på Högskolan? Ska jag försöka bortse från dedär skriftliga beviset och börja leva på upplevelser och erfarenheter? Examensbevis eller Thailand?



Sara

på den femte dagen..

Kategori: Allmänt

Jag inleder nu dag fem. Det är en ny vecka och jag hoppas att denna vecka styr denna förbannelse ut ur min kropp.

Dags att ta en glass!

Sara

Filmtips.

Kategori: Allmänt

Såg på den vita massajen idag. Det är verkligen en film som jag kan rekomendera. Så himla gripande och intressant. Den handlar om en vit kvinna som reser till Kenya. Där träffar hon en massaj? som lever i en by och så får man följa hennes liv.

Vissa saker var så jäkla hemska, man undrar ju hur folk kan ha så olika traditioner och åsikter om saker.

Blir ingen skola för mig imorgon. En ny kurs påbörjas, hoppas jag inte missar så mycket.

Den vita massajen.




Sara

Att bli frisk är som att bli fri

Kategori: Allmänt

Usch. Jag fryser så mycket så att mina naglar är lila. Får sånna här "frysattacker". Nyss kände jag mig någolunda okej, låg och kolla på tv njöt faktiskt utav det. Sen helt plötsligt börja jag frysa och skaka. Och där är jag nu. Sockorna på, mysdress lika så. Vantar nästa? Tror nästan det. Har även en varm vetekudde runt nacken.

Åh! jag vill ha matlust. Ska äta tacos ikväll. Så synd.

Mitt motto dessa dagar är att försöka roa mig på bässta sätt. Sophie visade en rolig, men ganska tråkig, film imorse. Var typ baribedockor på tyska. Romantisch och gigantisch.

Nåja, nog om det. Här är ett roligt kort på min pappa, hans bror och deras syster. Typ 70-talet kanske?



"Att bli frisk är som att bli fri"
Det tror fan jag på, för just nu känner jag mig sjukt o-fri.

Sara

Jag överlevde tentan!

Kategori: Allmänt

Det känns ju skönt. Som vanligt så var jag en av dem första som blev klar. Någolunda lätt prov faktiskt. Så himla tråkigt att jag inte känner mig nå pigg, vi som skulle äta ute idag på stan efter vår första tenta. Åh. Fast det kommer fler tillfällen såklart, så det är nog lika bra att jag tar vara på denna lediga tid och tar det lugnt.

Härmed förklarar jag helgens lugna anda välkommen.


Ha ha ha ha!

Sara

Vad är det som händer?

Kategori: Allmänt

Jag vill inte klaga men..

..Om jag hade känt såhär för ett halvår sedan så hade jag inte gått till skolan på en hel vecka.. men så funkar det inte nu.

..Har tenta imorgon, rent kunskapsmässigt så känns det jätte bra, men jag fysiskt mår skit dåligt. Fryser hela tiden, har ont i kroppen och ständig huvudvärk.

Hoppas jag mår lite bättre imorgon så jag kan koncentrera mig på provet som är på tre timmar.



Sara

Allt går så speedat

Kategori: Allmänt

Ikväll: Första gången i kören.
Imorgon: Ledig hela dagen.
Fredag: Första tentan.

Jag är ju som sagt nära på sjuk, men halsen är bättre så ska väl försöka sjunga lite ikväll iallafall! Riktigt spännande. Imorgon ska jag ner på stan och kolla lite, och senare fika med sophie, ellinor och emma. Första tentan går av stapeln på fredag kl. 9-12. Efter det blir det lunch på stan med klasstjejerna! ..och så HELG :D

Städa lite i mitt rum nu då.
Sara

Where the hell is matt?

Kategori: Allmänt

Dagen har vart väldigt väldigt seg för mig. Jag har haft kul, det har jag. Men har ständigt kännt huvudvärk och vart nära på att somna väldigt ofta.. och jag instämmer på det Louvisa det "när jag kommer hem ska jag gå och lägga mig ett tag, men jag gör det aldrig". Konstigt det där.. Väntar på mat, är så himla hungrig. Sedan ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv och sen somna. Har inte pluggat så mycket idag som jag borde men ska läsa lite till.

Här är iallafall en video som Arman visade mig. Fy fasiken vilken livsglädje man får när man ser den.



Ha de bra!
Sara