Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2011-04-28

Kategori: Allmänt

Underbar torsdag! Har precit gått en morgonpromenad med mamma och elsa. Då gick vi förbi gymmet, och vet ni vad... jag har sagt upp mig!

Har precis duschat och ska snart fixa mig. Idag blir det plugg med Sara och senare ska jag träffa Anna. Herregud vad tiden går fort. Hon reste iväg i november och är nu tillbaka i stan!



Sara

2011-04-27

Kategori: Allmänt

2011-04-26

Kategori: Allmänt

FÖRLÅT, för en sån himla dålig uppdatering. Det är fullt upp i mitt liv, har precis vaknat upp från en ledighetskoma. Helgen som gått har vart underbar! Sen jobbar jag väldigt mycket (ursäkta; praktiserar), just nu på elitnivå!

1337, elit

Sara

2011-04-19

Kategori: Allmänt

Tisdag, tråkiga tisdagg. Nej då, halv vägs till helgen. Det är fullt upp nu på praktiken, högsäsongen är på ingång. Jobbar heltid idag och imorgon. På torsdag stänger vi lite tidigare.

Ikväll börjar hundkursen igen! Gud va kul hoppas några från valpkursen är med så man får se hur stora dem blivit. Elsa har ju definitivt växt ikapp alla.

Nu måste jag cykla, ciao!
Sara

 

2011-04-18

Kategori: Allmänt

Då var jag tillbaka i verkligheten igen. Om trettio minuter ska jag ta cykeln till praktiken i detta fina väder.

Sälen var hur bra som helst. Dem har tidigare sagt att "det är något speciellt med sälen", och det var det. Vet dock inte riktigt vad. Känslan av att komma iväg och senare komma hem till sitt hem och såklart världen gladaste vovve är så skön. Va fort all snö har försvunnit.

Jag kommer dock inte hem helt frisk. Pollen har verkligen kommit ikapp mig, medecin nästa. Dessutom har allt festande och solande tagit på huden. Så liten sliten är jag kanske! =)

Sara

2011-04-13

Kategori: Allmänt

Mobilen ligger rakt framför mig, och var 5e sekund kollar jag på den. Nu väntar jag bara på att Sandra ska ringa och säga "vi är utanför nu". Dem handlar lite frukost till morgondagen, sen åker vi mot stugan i Sälen.

Jag hoppas jag packat ned allt, visst packar man alltid för mycket? Men samtidigt känns det som jag saknar något. Det blir bli som det blir. Vill bara iväg nu så jag kan sluta tänka på min packning, haha.

Kommer hem på söndag, så det blir ett långt uppehåll.

Trevlig helg!

Sara

2011-04-12

Kategori: Allmänt

Det bästa med att arbeta i arbetskläder måste ju vara att slippa stressen på morgonen. Behöver aldrig tänka på vad jag ska ha på mig. Alltid väljer jag en mjukisdress och byter sedan om på jobbet. Så himla skönt! Dock lite tråkigt också, använder aldrig mina kläder i veckan nu förtiden.

Idag ska jag sluta lite tidigare och gå på massage halv sex. Det behövs. Sen måste jag handla lite smått inför resan. Har packat klart det mesta. Vi åker onsdag kväll och då jobbar jag till halv sju så det blir snabbt hem och sen iväg!

Håret uppsat, mjukisdress och glasögon på. Härlig morgon!

Sara

2011-04-11

Kategori: Allmänt

Om tjugo minuter ska jag cykla till praktiken för att inleda jobbveckan med ett morgonmöte. Sedan är det hårt arbete tre dagar nu, tio till halv sju varje dag. MEN... på onsdag kväll åker jag till sälen så detta slit är värt sin börda... eller vad säger man? Hahah

Sara

2011-04-10

Kategori: Allmänt

Har precit kommit hem från mitt extrajobb som... smörgåstårtetillverkare? Haha... är så trött på smörgåstårtor nu. Gick relativt snabbt idag, gick på sex timmar. Mindre lön men gud så skönt att vara hemma igen. Är jätte trött.

Elsa igår, 8 månader om två dagar. Sååå stor :)

Sara

2011-04-09

Kategori: Allmänt



Nu vill jag ha sommar! Såg att dem håller på och bygger upp Bill och Bobs uteservering. Den ska verkligen invigas påskhelgen då jag är tillbaka i stan igen.
Sara

2011-04-09

Kategori: Allmänt

nu ska vi kolla på 28 dagar Tjenare /sofie hahahaha
för 6 timmar sedan via Facebook i mobilen · Vänner och nätverk · ·


Hahahaha... kan inte sluta garva. Var hemma hos Johan igår, var ganska chill. Drack lite martini, lyssna på musik oså! Senare framåt småtimmarna för sex timmar sen kollade vi på en film. 28 dagar senare. Sofie uttade det som 28 dagar tjenare. Ja... det var så jävla fult.

Nu är jag hemma, sov två timmar kanske. Still goin!

Ska grilla idag, mums.

Sara

2011-04-08

Kategori: Allmänt

Idag har jag klänning, för idag är det min "egna tid" på jobbet, dessutom fredag! Gud så skönt. Arbetar på kontoret med lite skolgrejer, och sen slutar jag när jag vill så tänkte ta en tidig dag och gå hem vid halv 3.

I eftermiddag ska jag till Eskilstuna och lämna tillbaka vår gamla bil, och då menar jag inte BMWn (den stannar väl kvar så länge jag lever). Vi har köpt en ny bil som ska ersätta den andra relativt nya. Kanske kan ta en bild sen :)

Off to work!

Yey, nu blir det bestämt att jag ska luncha med Vallis också. Trevlig fredag!

Sara

2011-04-05

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat med examensarbetet. Helt sjukt att det bara är cirka sex veckor kvar av min utbildning! Då blir det examen och direkt iväg till Grekland. Det är jag verkligen värd :)

På eftermiddag kom min mormor över. Vi kollade nogrannare på min väska.. tänk om den är äkta. Hon och morfar trodde det. Vill gå till någon och kolla vad den kan vara värd! Hört att det finns ett ställe i stockholm.. men vilken besvikelse om den visar sig vara fejk. Haha!

Nu vet jag inte vad jag ska göra för vettigt. Är lite sugen på att färga håret men har har inte orken. Ska nog bara ligga i sängen resten av dagen, för resten ev veckan blir det hårt arbetande i VL butiken.

Sara

2011-04-04

Kategori: Allmänt

Sara

GOTT

Kategori: Allmänt

foto0986 (MMS)

GOTT

2011-04-03 -- Mario Valentino

Kategori: Allmänt

Igår när vi var på loppis köpte jag som sagt en väska... när jag senare kom hem visade det sig vara en Mario Valentino väska! Jag tyckte jag kände igen namnet, och enligt sandra ligger den i samma klass så som t.ex gucci. Tror ni den kan va av äkta vara? Hoppas! Har gjort lite research på internet men hittar inte så mycket...

Sara

2011-04-03

Kategori: Allmänt

Vilken grå söndag. Hade inte tackat nej till att byta plats med Ellinor som ska på spaweekend. Nu behövs en resa!

Ska träffa tjejerna ikväll i allafall, alla vi som åker upp till Sälen tillsammans. Helt sjukt att vi planerade detta för så länge sen och sa att det var över tio veckor kvar... nu är det en och en halv vecka. Gud va kul det ska bli.

Grå och trist söndag. Ja, det går väl an. Ser faktiskt fram emot jobbveckan nu när det går så bra för mig där! =)

Sara

2011-04-02

Kategori: Allmänt

Lördagspartyt är på ingång.

Idag var jag, sofie och sandra i Eskilstuna. Gick runt och shoppa lite, jag köpte ett linne och en hårfärg. Sen åkte vi till ett loppis, där köpte jag en ganska fin kuvertväska för tjugo spänn! Sen hitta vi skit fula solglasögon, tre likadana så dem fick vi gratis! Fan va vi ska steka i grekland.. haha

Nu ska jag åka hem till Niklas.

Sara