Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2011-11-26

Kategori: Allmänt

Igår var jag och sandra på Breaking Dawn. SERIÖST, är så jävla besatt i dem filmerna. Helt sjukt egentligen att nästan varje tjej (och kille tydligen..) som ser filmerna blir lika besatta. Jag ÄLSKAR filmmusiken framförallt.

Nu vill jag ladda ner den och kolla om och om igen.

Sara

2011-11-21

Kategori: Allmänt

2011-11-15

Kategori: Allmänt

Det händer inte mycket roligt. Jag jobbar och står i... tänkte jag skriva men jag jobbar ju inte. Jag har fått ett nytt jobb men det är egentligen inte tillträde förens i december. Så nu är det endast introduktion (väldigt få sånna) så har bara vart där en gång och nästa gång blir på fredag.

Men imorgon kväll är det möte på mitt nya jobb så då ska jag dit hoppas jag får lite mer klartecken på hur kommande veckor ser ut.

Vad jag vet är att om två veckor åker jag och tjejerna ner till göteborg. Där ska det shoppas, bo på hotell, äta god mat, gå på julmarknad mm! .. och veckan efter blir det kryssning.

Thats all for now.. Nu känner jag att jag vill bli lite brun så imorgon ska jag nog gå och sola!



Sara

2011-11-13

Kategori: Allmänt



God natt!

2011-11-10

Kategori: Allmänt

CLICK! Jag älskar kilklackar.

Sara

2011-11-07

Kategori: Allmänt





Två fina ljuslyktor, loppisfynd.
Började mitt nya jobb idag på Ur&Penn. Ett vikariat på 1 år. Har redan hunnit bytt klockbatterier, förkortat armlänkar, stått i kassan, sålt fem klockor. Känner mig ganska förvirrad av allt men jag antar väl att allt kommer kännas mer under kontroll inom en månad :)

Sara

SMS-inlägg

Kategori: Allmänt

2011-11-01_19_01 (MMS)