Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2011-06-30

Kategori: Allmänt

Idag börjar cityfestivalen! Vi på viking line kommer "flytta ut butiken" dvs ha lite tävlingar, extra erbjudanden och besök från ville viking utanför butiken.

Tanken är att jag ska vara ville viking, men det är mycket möjligt att en annan också är det. Så vi får se. Fan va varmt det måste va i en sån dräkt så jag tror jag gärna avstår haha.

Nåja, först blir det lite jobb i butiken och efter lunch kommer jag stå utanför. Ikväll ska jag grilla vid Adams stuga. Pressat schema.

Trevlig helg!

Sara

2011-06-26

Kategori: Allmänt

Sara

2011-06-24

Kategori: Allmänt

Glad midsommar mina vänner. Vädret ser ut att hålla i sig, så det kan ju inte bli bättre eller hur?

Har precis vaknat och lyssnar just nu på massa bra musik. Igår var jag och sandra till Cirkus och hängde lite. Vart nog lite me en vad vi tänkt oss haha. Men trevligt var det såklart. OCH bra musik, reggea dancehall!

NU ska jag packa lite, åker över till farsan idag för att fira midsommar.
Sara

2011-06-22

Kategori: Allmänt

Läste tidningen imorse, Gustaf Kjellvander har dött! Fan va alla går bort nu då. 31 år gamal blev han, gick bort natten till lördag i sömnen! Hmm...

Nu har jag skit ont i magen bara för jag lyssnar på hans musik. Sen ska jag snart iväg till en grej så jag är ganska nervös. Bästa kombinationen, jajamen.

The fine art showcase på spotify.

Sara

2011-06-20

Kategori: Allmänt

Sara

2011-06-20

Kategori: Allmänt

Idag är första dagen på min riktiga lediga vecka. En hel vecka ledigt liksom, hur gott är inte det? Inleder denna med att sova till halv 12. Det har vart en sliten helg, vilken helg mina vänner... helt otrolig.


Sara

2011-06-19

Kategori: Allmänt

Just nu känns allt så himla roligt. Livet leker! Jag har semester och bara umgås med massa härliga människor som sprider lycka och energi.

Jag sa det till Sofie igår att, nu, just nu leker livet. Då sa hon, ja... det är din smultrontid. Heter det så? Sveriges Blomstertid? Haha, det var roligt.

"Vafan man kan väll ba säga de här är bästa tiden still soo far in my life". Ja, vi säger så.

En sån dag,
fåglar sjunger man är glad.
Allt är fest
grannen spelar punk och man är bäst.


Sara

2011-06-16

Kategori: Allmänt

Blev påmind av Sandra att jag har en blogg att driva, jusste!

Har inte mycket att skriva nu förtiden, jobbar, festar, njuter av ledighet och sommar. Imorgon ska jag jobba på mitt förra sommarjobb. Det sker en stor begravning imorgon (med betoning på stor, en i kyrkorådet har gått bort) så det blir även en stor minnesstund och det är vi som ska hålla i det. Därför behövde dem hjälp med serveringen och allt så det blir till och laga mat, duka, servera, plocka undan och diska imorgon. Cash is king. Är lite nervös, har aldrig serverat inför ett sånt stort sällskap. Dem som ska äta är runt cirka 75 personer.

Men det lär ju gå bra, eller hur? Bara ta det lugnt, servera från höger. Hälla i kaffe lugnt och fint så jag inte spiller. Det du tänker skapar du. Jag tänker att jag kommer äga imorgon.

Så nu ska jag plocka fram svarta byxor och vit blue. Wish me luck!


Sara

2011-06-06

Kategori: Allmänt

Super dålig uppdatering men är upptagen med sommaren! Imorgon åker jag till Finland.
Ha det gott!

Sara

2011-06-02

Kategori: Allmänt

Hemma från grekland.