Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Vilket mirakel!

Kategori: Allmänt

Nu har jag shoppat aloe vera så det räcker till och blir över.

Kvällens tema var fotspa så alla som var med fick eget fotbad med massa tillbehör. Riktigt skönt, skulle kunna säga att jag känner mig som en ny människa, men så renad blev jag inte. Tyvärr.

Imorgon är det 1a september vilket innebär en hel del ändringar för mig. Spännande. Ska börja dagen med ett gympass och sedan äta lunch med Elli, blir nog buffé va?

Är så jävla mätt nu, har druckit två glas renpressad alovera juice.

Vad ska jag ladda upp för bild nu då... Hahah så jävla kul man kan ha med sina vänner! Long time



Sara

Keep on running

Kategori: Allmänt

Wie, svettig!!

Var precis ute på en intensiv 45 minuters promenad i detta underbara väder! Svetten lacka hahaha. Det var fan varmt. Påtal om varmt så har varmvattnet vart avstängt hela dagen här så en svalkande dusch satt bara fint nyss.

Annars idag då luncha jag på stan med bror, sedan letade vi present till hans flickvän. Efter det kom Soffis det blev lite presentshopping där med och en frapoino mocca på hemvägen. Nu längtar vi till helgen!

Grym singel och grym duett! Kid cudi och kanye west.
Men wtf, inget youtubeklipp finns! Åh... Tacka gud för spotify!

Kid Cudi – Erase Me - Main

Ikväll blir det aloe vera party, jag ska shoppa!
Sara



Var och kollade på ett hus som hade en tomt som var lika stor som hammarby stadshage

Kategori: Allmänt

Nu svider det mer eller mindre i plånboken! Det blev en rejäl höstshopping idag i Eskilstuna. Jag och mamma tog först tåget in dit och tog en fika. Det blev en super mumsig krämbulle såhär sista dagarna på augusti. Sedan skörde vi etuna-city från topp till tå. Jävligt besviken på monki men supernöjd med rut mfl!

Här är lite av dagens fångst!

Beigegrå tshirt med knappar på ryggen samt en parfym jag suktat efter länge. MMM!



För härlig kofta!



... och ett par rejäla kängor! Är jag redo för hösten nu eller?



Efter detta spektakel var vi och kollade på ett hus som hade en tomt som var lika stor som hammarby stadshage.
Nu ska jag fan sova. Är så jävla trött!

Sara

Fall rain fall

Kategori: Allmänt

God morgon!
Ännu en nu vecka i mitt händelserika liv...

Denna vecka är det skola endast tors och fredag. Så jag är mycket ledig. Idag ställde jag klockan på 8 för att så tidigt som möjligt åka och träna, tror ni jag gick upp? Haha seriöst, vad tror jag om mig själv. Gick upp nu, så träningen kan jag glömma för om tre timmar ska jag nämligen åka till Eskilstuna.

Ska shoppa med mamma och vi 7 ska vi på husvisning.

Ska spendera morgonen till att lyssna igenom "The hit lits, Vol 2". Blandad rnb, dancehall, reggae music från 2010. Hittar alltid något nytt. Dock är det samma riddim i flera låtar, då låter ju alla likadana. Inte förstått det!

Ha en bra dag,
Sara

Som jag sa tidigare hade jag säljmöte här i veckan, man får klä sig efter väder mina vänner!

Fantastisk kväll!

Kategori: Allmänt

En lördagskväll, olik många andra lördagkvällar, men ändå så lik.

Kvällen startades med en fördrink hos Ebba. Alla dessa avskedsfester överallt, alltid lika roligt, men fan va sorligt egentligen. Hm. Vi alla grillade iallafall valfritt kött, jag tog mig an rollen som grillmaster, hoppade av lika snabbt. Vi åt supergod mat, drack gott vin och anndra alkoholhaltiga drycker! När klockan började närma sig "lagom" intog vi hot shottsen. Tack beige för dessa utsökta shottar, inte lika starka som när du gjorde dem dock hihi.

Tre taxi's (haha) tog oss till bmb där jag mest hänge med Elli, på dansgolvet? Eller vart var vi? Bland drinkar och lakritsshotts. Till min förvåning dyker sofie och emelie upp ur dimman. Perfekt! Riktigt jävla kul kväll. Att det sedan regnade på hemvägen och att jag gick i klackar gjorde faktiskt inte så mycket. Mer av dessa kvällar. Vi kan väl ha avskedsfest även fast ingen åker?













Usla bilder från en usel mobil.
Sara

fick dessa igår och dom är så sköna!! Perf...

Kategori: Allmänt

foto0552 (MMS)

fick dessa igår och dom är så sköna!! Perfekt för idag :)

En riktig höstlördag

Kategori: Allmänt

Hela min vänstra kropp har somnat. Foten, och handen... Jäkla skumt!

Snart ska jag till marknaden och äta langos och remmar och åka karuseller och äta sockervadd. He he he eller, nja. Skippar nog karusellen, även sockervadden. MEN langos! Mm, kommer ihåg i början va sommarn då det var "festival" då ville jag ha höstmarknad så vi kunde äta meeer langos. Gott gott.

Och ikväll blir det grillparty aka. avskedsfest. Kanske utgång? Roligt. Och vädret just nu är underbart. En riktig härlig lördag att vakna upp till.

Somnade in till sweet jamaican music igår. Någon festival nere vid sigurds? Det blåser hit så festivalenmusik var precis här utanför. Gratis wiho!

Sara

Wolf like me

Kategori: Allmänt

Tentan klar, försäljningskurs avslutad. Skönt skönt skönt. Nu väntas fem härliga lediga dagar.

Höstjackan är kirrad, var en likadan som emma och elli, haha. Hade min aningar att det var lika men what to do :) Den är iallafall inte svart!
Blusen har jag i en "klänningsvariant" fast nu i puderrosa. Wiho, och söta elefantörhängen! All H&M. In my heart.

Sara

Nu får det vara nog!

Kategori: Allmänt

Det där var sista gången jag satte mig i vår Bmw. Asså jävla krångel det ska vara med den hela tiden då. Idag började det lukta bränt och ryka ännu mer, mer än förrut! Jag vart helt seriös gasad. Hinner åka ca. 300 meter, på med varningsblinkers, stäng av motorn och kasta mig ut ur bilen. ALDRIG MER!

Luftkonditioneringen sprutar ut mörk rök.

En ny bil är vad vi behöver.

Förövrigt gick gymmet super bra, handskarna kanske bidrog till att det var lite bättre. Men troligtvis för att jag kände mig lite mer proffsig och var tvungen att leva mig in i den rollen.

Sara

Casall exercise gloves

Kategori: Allmänt

Först och främst: Säljmötet gick så jävla bra! Är sjukt imponerad av mig själv, även rolf. Trots att jag är så ung och "utan" erfarenheter så tog jag honom med storm. Hahaha.. fick fan högsta betyget, shit en 5a! Första på hela min skolgång under denna utbildning. Är skit glad. Och lättad. Nu var det över.

Fan, jag kanske ska satsa på säljyrket?

Sen att det var två timmar försenat är en annan sak. Hann bara med en pytteliten sväng på stan, men jag inhandlade iallafall något jag gått och funderat på länge.... Gymhandskar!!



Nu kan jag ta tag i det på allvar. Får så jävla ont i händerna eftersom jag lyfter så stora vikter ;) ha ha ha...
Nyss var jag ute med elli på kvällsprommis med hundarna. Så sööööta så.

Jusste, fixade om bloggen lite. Hade inte mycket för mig, och detta känns ju mer höst ellerhur?!

Sara

Snart helg...

Kategori: Allmänt

Fan va pengar kan göra en lycklig, det är så jävla sjukt!

Idag är det löning och jag känner hur det rycker i fingrarna på mig. Vill ba köpa massa saker! Men men.. så kul ska vi inte ha. Möjligtvis lite kul efter skolan. Tänkte åka ner på stan, ska köpa saker jag måste köpa. Tråkigt. Men även fika mumms.

Jag behöver en drink!!!



Sara

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

Kategori: Allmänt

WIHO!! Redovisningen gick super bra, hoppas det skriftliga arbetet är lika bra, trots några misstag.

Efter skolan vart det en munk och sedan gymmet. Hahaha, bästa kicken.

Imorgon börjar jag som sagt runt 2-3- Har ett säljmöte ang. växten ormbunke som jag "gjort" hudvårdprodukter på. Åtminstone i säljvärlden. Det blir svåååårt att sälja in, jag har problem med att övertyga människor.

Efter det blir det nog iallafall stan tror jag. LÖNING! Och sen meeera plugg inför tentan på Fredag. Jusste, kanske borde plugga nu också. Seriöst. Kul blogg jag har, handlar bara om plugg hihi.

Sen vill jag klippa mig men då kom jag lika snabbt på att jag ska spara ut det så det blir längre en såhäääär:



Förövrigt var jag och matte riktiga lirare på wii år 2008?

Sara

Tråkiga Tisdag

Kategori: Allmänt

Vad ska jag äta för äcklig frukost idag då? Hmm.. gröten blir alltid fel det måste seriöst vara något fel på havregrynen :S Suck.

Ska äta något och sedan plugga! Sen en snabblunch och vidare till skolan för presentation. I eftermiddag ska jag träna! Och sen plugga ännu mer...

Snart är vi här!



Sara

Måndag-fredag blev en kedja kring min fot

Kategori: Allmänt

Offert-förfrågan är klar! Jäkla skönt, men man ska inte tro att det är över. Imorgon ska den presenteras klockan halv 1! Och på onsdag har jag yttligare en säljpresentation. På övrig tid lär jag väl arbeta på det. Tänker inte göra mer denna dag iallafall!

I helgen blev det mycket Oskar Linnros. Det blev lite tvåan i gymnasiet på det. Johanna berättade att innan hon träffat mig och emelie hade hon aldrig lyssnat på bl.a indiepopmusik förr. Häftigt! Nu är det hon som får ta tillbaka mig till rötterna! Johnossi's nya platta körs på repeat.

Lika så denna låt..



Vill ha onsdag den 25e nu!
Sara

Jobba hemifrån

Kategori: Allmänt

Sitter och trycker i mig hundmat.

Eller, känns iallafall som det! Ser likadant ut. Torrfoder. Wasas crisp mix! Man blir bätt och det smakar ganska gott. Men ser inte så trevligt ut.



Nåja, dags att ta tag i dagens sysslor. Är "ledig" så först skaj ga skriva klart en offert ang. en kundaktivitet på Sunbyholmstravbana. Ingår i försäljnings kursen. Den ska redovisas imorgon! Sedan även börja på en produkt som jag ska sälja in på onsdag.

I eftermiddag ska jag fika!!

Sara

Mer av dessa resor!

Kategori: Allmänt

Vi måste göra fler småresor i Sverige! Helgen var så jävla toppen, kunde inte bli bättre. Kristinas stuga är perfekt. Ett stort partyhus samt två småstugor där vi sover. Även en bastustuga som jag tyvärr inte tog del utav denna gång pga tatueringen!

Om det är något så skulle det kunna va spindlarna. På bland annat toan. Panik. Och drottninggetingar. Lite stadstjej kanske!

Vi har vart så sjukt bortskämda denna gång. Blivit bjudna på mat, dryck, underhållning! Tipspromenad, lekar, luftmadrassrace, kanotpaddling, bastubad massa dans och trevligt umgänge. Tråkigt att åka hem, men jag kom på att det finns en vardag som väntar.









Fler bilder på fb. Hur fan orkar man ta 538 bilder på en kväll? Och kanske det gånger tre då det fotades flitigt med våra tre systemkameror. Älskart.

Sara

Lemar my friend

Kategori: Allmänt

Då har jag redan gått en vecka i skolan. Stuidebidraget krånglade som fan i början, men nu är iallafall min ansökad inskickad. Hoppas på pengar inom högst 2 veckor! Annars blir det inte kul...

Har i princip helg nu (när man pluggar finns det alltid någon liten uppgift att göra på helgen) men imorgon tar jag mitt pick och pack för att åka upp till norrtälje. Ska bli så kul!

Idag blev Ellinor med bil. Det är en stor dag.. att bli med bil för första gången! En liten groda, enligt henne själv. Turkosgrön, ni kan inte missa henne. Jag blev bjuden på en åktur till maxi där vi handlade. Behaglig åktur. just nu lyssnar jag på riktig smör-soul-rnb. Vilket påminner mig om Thailand! Vill tillbaka en tredje gång, fast kanske inte till Patong. Gillar läget, dags att sova.

22.45... på en fredag! Är imponerad av mig själv.

Ingan kan motstå denna turist! Höjdare på att pruta... Dior, äkta vara.



Sara

Morgonproblem

Kategori: Allmänt

Veckans bästa dag, och jag bär helsvart. Vart är inspirationen? Har nu insett att det ända jag äger är klänningar och skor... typ. INGET vardagligt som jag trivs i. Måste köpa linnen, tshirt, jeans... För vilka pengar? =)

Trevlig fredag!
Sara

Lets get rid of thiss!

Kategori: Allmänt

Besvär med örat så jävla drygt. Hör inte speciellt bra. Kur ikväll hoppas på framgång!

I helgen åker jag iväg till kristinas stuga med sp3egirlzz. Väldigt länge sen vi gjorde något. Inbjudan kom på posten, vilken överaskning!

Uttdrag från inbjudan:

"Vi kommer att inleda festligheterna med en lättare måltid... lekar... tävlingar. Fina priser. Då mörker sedan faller på svidar vi om till partystassen, intar en god buffémåltid. Serveras alkoholhaltida drycker."

Ska bli riktigt roligt, off we go! Lördag morgon. Ligger förresten en bit här i från, cirkus 2 timmar! Kanske 1,5 om Jois kör ;-)

Citerar Hanna & Kristina
Puss, kram, kyss, smek, gos och kel.. det här kan ju bara inte bli fel!
Sara

Förra året i våras.. älskar bilden! Ser ut som ett gäng kärringar som lyckats med sina mål! Typ Du är vad du äter. Hahah

Latte med hjärta!

Kategori: Allmänt

foto0520jm (MMS)

Latte med hjärta!

Dollar dollar bill yall!

Kategori: Allmänt

Jag bjöd Sophie på "middag" idag. Vi åt såklart på spicy. Där satt vi precis vid det öppna fönster och åt mat, pratade och kollade på folk. Drack även lite kaffe, och för sophie vart det två koppar.

Efter 1,5 timme bestämde vi oss för att dricka yttligare lite kaffe, så vi gick till kalles. För mig vart det en mintchoklad-latte! Grymt god. Snackade ännu mer om allt möjligt, va mycket man har att prata om egentligen, men ingenting värd. Underbart! När vi var klara hade det slutat regna. Vilken toppen kväll! Sova snart och vara pigg till ännu en försäljningsdag. Redan onsdag imorgon, och snart heeeelg!

En underbar akustisk version av Seetest girl!



Sara

Ta reda på behovet hos den du vill påverka

Kategori: Allmänt

Kursen i försäljning börjar ta på mig, sicken försäljare jag är! Eller...

”Lär känna dig själv så vet du var du är för person och kan lättare känna av hur andra är."

Har i princip haft praktisk övning hela dagen. Jag har gått på säljmöten och bland annat sålt in min vackra klocka. Haha, har sämst fantasi men fan så kul det är att lyssna på alla. Man säger det man kommer på! Mycket skratt vart det idag i skolan.

Vanligaste fraserna:

- Hej, sara cederborg, kul att träffas!
- Hej, Evelina. Ja va roligt att du kunde komma!
- Ja tack för att jag fick komma, vilket fint kontor!
- Ja, det är helt nyrenoverat. En kopp kaffe?
- Jätte fint, ja tack.. svart.

Roligast var nog när A skulle sälja partyleksaker... som vibrerar och var varma. Hahaha

Nu förtjänar jag en spicy efter dagens slit. Off we go!
Sara

Första dagen i skolan

Kategori: Allmänt

Jag kom hem smärtfritt! WIHO Nu väntar jag bara på första bidraget... haha.

Inte mycket kvar av denna dag, funderade på att åka och träna men har läst lite på internet (säkert ingenting som är 100% sant) att man iaf ska vänta med att träna då tattueringen läker dvs, ca 2 veckor. Skön bortförklaring, men vill ju komma igång...

Fast. Tanken av alla bakterier och svett från alla möjliga människor på gymmet gör att jag drar mig tillbaka. Vore tråkigt att få en infektion pga det. Någon som säger emot?

Men men men men... vad ska man göra då hihi. Inga läxor hitills.

Sara

Photographs

Kategori: Allmänt

Igår kväll vart det en lugn kväll efter en heldag med släkten. Dagen innehöll mycket mat, kinabuffé till lunch, massa fika och sedan pajer och kräftor på kvällen.

Innan jag åkte hem åkte jag till emma och kollade på film och åt popcorn!

Idag har jag tagit vara på min sista sommarlovsdag genom att fotografera. Jag och Lena var ute här i trakterna och fota typ porträtt bilder Så jäkla kul att leka med kameran!

Imorgon är det skola 8.30. Inga kommentarer, förutom att det ska bli skit kul att träffa tjejerna.







Sara

God dag jag är redo med partykläder här ho...

Kategori: Allmänt

foto0510 (MMS)

God dag jag är redo med partykläder här hos farmor men det verkar inte bli något ikväll, tråkigt tråkigt men kanske nyttigt haha. Ciao

Fredagen den 13e

Kategori: Allmänt

Är ni skrockfulla? Jag är nog inte det, men jag försöker inbilla mig att jag är det. Tycker sånt är kul! Undra vad som händer idag.

Förutom att jag snart ska iväg och hjälpa pappa med huset och ikväll blir det kräftskiva/grill/födelsedags-förfest hos michaela. Sedan blir det nog Bill och bob, för ikväll är det sista jamaican rumbar! Dagarna räknas ner... bara 3 dagar kvar tills verkligheten tar ifatt mig.

Sara

Live love laugh

Kategori: Allmänt

Wie, då var tattueringen gjord!

Gjorde inte så värst ont och jag är välidgt nöjd. Snabbt och smärtfritt, till skillnad mot ellinors, 1,5h och mycket pain!! Har en bild från när det precis är klart, den får fan duga!





Sara

Ömhet

Kategori: Allmänt

Jag älskar soundtrack musik! Det förstärker känslan så jävla mycket, och jag är så svag för filmer med mycket känslor. Grät till thrillern 'Tenderness'. Värd att se! Till en början ganska seg, kändes mycket 90tal trots inspelad 2009. Men vilket jävla budskap! Slutet var bäst på hela filmen. Grymt.

Två låtar från filmen. Det är riktig höstmusik och påminner mig om längtan till alla serier som snart drar igång! MÅSTE fixa min tv.





Sara

Tack!

Kategori: Allmänt

Tack Sisters! Jag var en av 5 lyckliga som vann Kents senaste cd. Hade glömt bort tävlingen, sen låg ett paket i brevlådan idag. Glad fattig student!

Imorgon är det en stor dag. En dag jag längtat till sen början av sommaren. Nervös.. men förväntansfull. Måste nog festa ikväll om jag ska överleva natten. Ha ha ha...



Sara

Strålande väder

Kategori: Allmänt

Solen skiner och jag tänker inte missa denna chans. Tänkte ta med minidatorn ut i trädgården, letar men hittar den inte. Jävla minne! Den ligger hos sophie. Måste åka dit idag.

Sola sola solaaaaa
Sara

You ah me baby

Kategori: Allmänt



Sara

Day and night

Kategori: Allmänt

Då var man hemma från kryssningen och hela mitt liv känns som ett experiment. Ju längre och längre vi kommer desto slitnare blir vi. Huden rodnar, ögonlocken hänger... All alkohol som spenderats under denna sommar kan vara en årsförbrukning vanligtvis.

Om mindre än en vecka är det tillbaka till dem vanliga rutinerna. Är inte ett dugg sugen på det. Så, what to do? Leva vidare denna vecka, varenda minut och sekund och leva mitt liv in i det sista. Låter som skolan är döden, kunde vart.. men nära på. Ser fram emot alla goa vänner dock.



Sara

Por mi reggae muero

Kategori: Allmänt

Sommarens värsta och möjligtvis roligaste helg hitills i sin helhet! Fredagen urartade sig i en grym utgång och efterfest på det tillsammans med the twinss. Gårdagen firade vi i äran till sophie, äntligen är det hennes tur att fylla, snart är det min tur igen känns det som ååååh längtar. Haha skoja. Vart iallafall billan men där var det inte speciellt bra, gick vidare till pitchers och sedan tabasco. Behövde ej gå hem, åkte bil så kvällen avrundades parfaite!

Idag... om fem timmar står jag på centralen iväg mot nya äventyr. Ska åka till stockholm, och finland på 23 timmar. Sommarpartykryssning! Stackars min kropp.

Hahaha dör av garv. Spillde precis ut en hel flaska vatten på mig och golvet. Tur att datorn klarade sig! Orkar inte torka upp! Jaja...

Bilder kanske kommer någon vacker dag. Lite för fina för att visas.
Sara

Natural & Easy

Kategori: Allmänt

Jag inhandlade hårfärg idag, brukar alltid tona mitt hår med l'oreal casting creme gloss, dvs 20 tvättars! Men, fan va det går ut snabbt. Nu känns mitt hår urtvättat mm så jag tänkte prova en färgning denna gång. Tråkigt dock med utväxt, men men.

Emma sa att hon använde natural & easy och den var ju billig! 66 kronor! Hittade en färg 'mocka chokladbrun' så tänkte väl göra det antingen imorgon eller lördag, innan födelsedagsfesten på lördag kväll iallafall!

Imorgon var tanken sol och bad med kusinen, men jag och familjen ska visst troligtvis till Stockholm, målet är framförallt skansen, sen får vi se! Hoppas på fint väder.



Sara

Onsdagar börjar ta sig in på top 3

Kategori: Allmänt

Onsdagar förvånar mig alltid, vilken bra dag det är! Iallafall på sommaren. Gårdagen var som vanligt väldigt rolig. Började hos sofie, sen vart det billbob och pitchers. Taxi hem till sofie där jag emma sandra sov över. Nyss åt jag lunch på stan med sandra och johanna, och ikväll händer det nog ingentind. Skönt! =)

Fan va ont det gjorde i händerna..





Sara

Lillördag

Kategori: Allmänt

Jahapp, då är ryggen knäckt och jag är 200 kronor fattigare. Svider faktiskt då jag inte har speciellt mycket pengar. Alf som han heter, han knäckte nacken denna gång. Var två kotor som satt lite klurigt antar jag. Hoppas det blir bättre, känner mig lite smidigare men tror att jag bara inbillar mig haha.

Ikväll då, ska försöka peppa tjejerna till en utgång!
Sara

Aroskliniken

Kategori: Allmänt

Imorgon ska jag alltså till en kiropraktor som jag var hos för kanske två år sedan. Då knäckte han hela ryggen, om jag minns rätt så var det några kotor som satt ihop fast det skulle vara mellan rum eller något, antar att det är lika nu igen eftersom jag har sån värk i ryggen!

Är jätte nervös eftersom jag vet hur han gjorde sist, höll om huvudet och bara rykte till. Efteråt är det skönt men det låter så jävla högt och läskigt. Får man ha mp3? Haha. Kl. nio sker detta, så det blir tidig uppstigning och sedan stan. På kvällen kan det bli utgång!

Sara

Vous avez un très beau cerf dans le jardin

Kategori: Allmänt

Undrar vart hon tog vägen? Läste i vlt imorse att det härjar omkring en stor, kraftig varg vid hacksta avfarten E18. En snubbe hade sätt den stående på ett öppet fält, ögonen vittnade om blodtörstande hunger. Några hundra meter framför stod ett oskyldigt litet rådjur, une cerf. Naturens lagar, men varg så nära Västerås? Inga bäbisrådjur i min jardin längre. Kan det vara hon?

Vous avez un très beau cerf dans le jardin
Du har en vacker hjort i trädgården

Ringde Aroskliniken idag ang. min onda rygg, fick tid redan imorgon! NERVÖS.
Iväg till mariestad idag, jakten på den perfekta bilen fortsätter!
Sara

sa jag att jag var ute på 1 timmes promena...

Kategori: Allmänt

foto0460 (MMS)

sa jag att jag var ute på 1 timmes promenad idag? =)

Måndag kväll!

Kategori: Allmänt

En ny blogg ska ta över mitt tidsfördriv ikväll. Säger senare om den var "något att läsa".



Sara

Raindrops

Kategori: Allmänt

Alla klagar så himla mycket, dem har ont här och där, vädret suger, bakfulla, rastlösa, myggbett, getingstick.. allt möjligt.

Idag tänkte jag börja med att klaga. Vädret. Visst blir man helt handikappad när man ser att det regnar? Jag vet inte vad jag ska göra. Har ingen bil att ta mig till gymmet med, och cykla i detta regn. Nej. Vissa dagar är det bara så att man får klaga och inte göra något alls åt det, visst?

Så, vad ska denna dag bjuda på?
Söker på google 'saker du kan göra när du har tråkigt'. Kommer upp en hel del seriösa saker, men även totalt värdelösa. "Tälta i en rondell, dra ihop ett gäng och gå ut och grilla eller gå ut och vinka till alla som går förbi". Alltså, varför. Grilla!? Om jag hade haft ett gäng som ville grilla skulle jag säkert inte ha tråkigt eftersom då hade det nog funnits flera alt. på saker att göra.

Sen läser jag även "prova olika sminkningar som du aldrg testat, rensa garderoben, städa ditt rum (all inclusive)". Mmm, dem där tråkiga sakerna men som ändå är vettiga och viktiga. Vafan. Kanske ska göra något sånt då. Eller skriva min egna lista på saker du kan göra när du har tråkigt, en seriös sådan!

Sara

King without a crown

Kategori: Allmänt

Det är jag det!

Igår var jag upptagen hela dagen. Åkte många mil med bil för att hämta hem min brorsa och sedan firade vi honom hos farmor. Det blev jätte god mat, grillning. Kyckling, kött, ris, potatis, såser mm. Efter det tårta och bullar, så nog har jag ätit hehe. Kom hem vid sju då fixade jag mig så fort jag kunde och begav mig till Ellinor. Där var vi i stort sätt var hela kvällen, förutom en liten stund på Bill och bob. Mat och hemgång.

Vaknat du och undrar vad denna augusti dag ska bjuda på. 1 augusti! Helt Galet.









Sara