Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-06-30

Kategori: Allmänt

Ojojoj!!! Vilken semester!!!


NOT.

Hihi, skoja. Men alltså ja,har haft en bra semester trots vädret osv. Nu intar jag min näst sista dag. Denna vecka har det vart mycket fest, nästan tis-lörd. För ikväll hoppas jag sannerligen att det blir party åter igen.

Trots semesterns omständigheter kallade chips, godis, hamburgare, vin, mm... så stod vågen på en siffra mina ögon inte kunde tro. Jag har tappat exat 7,3 kilo. HELT SJUKT! Vart satt dom?? Ha ha ha...

Ha de gott!
Sara

2012-06-25

Kategori: Allmänt

Hej hej hej, hemskt mycket hej!
Tänkte bara uppdatera lite. Dels så har ju blogg.se gjorts som, så hela bloggsighten är ju helt annorluna, lite modernare, lite svårare. Nu testar jag ett snabbinlägg här!

Undra varför det heter snabbinlägg. Det går ju inte fortare direkt.. imorgon ska jag och sofie ta en liten spontanresa till Stockholm. Blir lite shopping och grönalund. Sover hos brorsan och petra. Resten av veckan ska jag festa ordentligt och njuta av mina sista semesterdagar. På måndag börjar jag min heltidstjänst!!!

Så, hej så länge!

2012-06-24

Kategori: Allmänt

Ibland får jag små ryck då jag egentligen vill ta fram min gitarr och spela massa fina covers av mina favoritlåtar. Men, inse faktan, jag må kunna spela en del men sjunga kan jag absolut inte.
 
I dessa stunder hänger jag istället vid youtube. Har hittat en supergullig grupp, Castlecomer, som verkar endast göra covers. Så himla gulliga, typ alla har krullit hår.
 
Dessutom så visas Into the wild just nu på tv11. Fantastisk film och musik! Känner mig lyrisk denna söndag kväll. Tar fram mina hörlurar nu. Hejdå
 

2012-06-21

Kategori: Allmänt

Imorgon bär det av till nedralid, fasters sommarställe! Ska snart packa lite smått, jag sofie och sandra kommer troligtvis få sova i tält så det blir en del extra kläder som ska med.
 
Outfiten imorgon känns rätt enkel och stilren!
Sara
Linne - gina, shorts - lindex, smycken - ur&penn, skor - converse
 

2012-06-20

Kategori: Allmänt

Godmorgon, idag har det gått cirka 1,5 vecka av min semester vilket innebär att det är hälften kvar! En sak som jag gjort väldigt ofta är att shoppa. HERREGUD vad jag shoppar... men jag har ju sparat mina pengar till semester for one reason, eller hur? Det är allt från kläder, glass, till ikea shopping och massa body shop produkter. Idag skiner solen som tusan, men jag tänkte inte sola... ska ner på stan och SHOPPA!!! Ha ha ha ha ha...

Ska möta upp kusin och moster för lilltjejen ska ta hål i öronen. Sen ska jag handla lite på bolaget inför midsommar. Åker till motala med familjen och vännerna, det blir midsommarfirande i min fasters stuga! Btw, gud va fort sommarn går? Redan sluter på juni ju... SÅ DÄRFÖR blir det lite fin vin ikväll på varda. Längtar! <3

Sara

Så sjukt va bra vänner man kan ha, eller hur?!





2012-06-18

Kategori: Allmänt

SUMMERBURST!
Resan tog house till en helt ny nivå, herregud!! En sjuk jävla dans festival. JAG DÖR, ikväll ska jag festa för jag kan inte sitta still. Helt jävla otroligt...

2012-06-08

Kategori: Allmänt

Gud så dålig jag är på att blogga, men det har vart en intensiv vecka med jobb Snart ska jag iväg på dem sista fyra jobbtimmarna på tre veckor.. JAPP idag får jag semester! Känns hur konstigt som helst. Semester liksom, det har man väl aldrig haft? Bara massa sommarjobb hela tiden.

Dessutom är det studenten idag. Någon som har erfarenhet av att jobba i city under studenten? Kan väl inte vara en "kotte" i butikerna. :)

Nåja, nu ska jag göra ett ryck här. Kom gärna med förslag på vad fan man gör på sin semester?!?!

Sara

2012-06-02

Kategori: Allmänt

Lööööördag! Härligt med en ledig sådan, det var fyra veckor sist. Haha. Men det är rätt skönt att jobba lördagar, då händer det något liksom. Du går upp i tid men ändå inte för tidigt, fixar dig och vaknar på rätt sida. Förhoppningsvis har du en ganska stressig dag med bara trevliga och helg-glada kunder vilket resulterar i att hela dagen går fort och flyter på, och sen när klockan slår tre känner du dig redo för kvällens händelser! Ha ha ha...

Jag är lite av en rastlös människa. Längtar mycket till lediga dagar, men när dom väl inträffar har jag ingenting att göra. SÅ... vad ska jag hitta på idag? Funderar på att åka till Erikslund kanske, men då måste jag ju shoppa något... Ikväll blir det iallafall födelsedagsfirande och det känns ju riktigt skoj, men vädret är inte på vår sida :/

Sara

2012-06-01

Kategori: Allmänt

Alltså, det är ju juni. Så jag har fått lite summerfeelings trots skit vädret. Detta har jag lyssnat på idag!








2012-06-01

Kategori: Allmänt

GRATTIS SANDRA OCH JONNY PÅ ER FÖDELSEDAG! <3 22 och 23 år idag.

Sen vill jag bara gratta mig själv också, gick över 6 sträcket igår, SEX KILO! På den fronten känns sommaren så himla efterlängtad och lovande ut. Semestern inleds exakt om en vecka och hitills har jag planerat en stockholms visit - summerburst!! (hostel bokat, ha ha ha) samt motala och fasters stuga över midsommar. Idag är det första juni och vädret ser hemskt ut men jag känner på mig att det kommer vända exakt om en vecka ;)

SKÅL!!





Sara