Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-02-29

Kategori: Allmänt

Igår kom mina nya parfym som jag beställt. Eller... ny och ny.. jag har använt den förrut men nu var den slut. Jag tycker den passar perfekt som vår/sommar parfym till vardags. Så frisk!!


Sara

2012-02-28

Kategori: Allmänt

Här står det stilla! Har fan inget att skriva om. Jag bara jobbar och jobbar, kommer hem, äter mat kollar BB och sover.

Men vet ni vad.. jag har fått ledigt så jag kan åka till Sälen i mars. Ska bli så himla skönt och komma bort! MEN jag får slita för det... jobbar tredje helgen i rad nu.

MEN vilken tur jag har att jag har ett roligt jobb :-)

Sara

2012-02-26

Kategori: Allmänt

BESTÄLLT

2012-02-24

Kategori: Allmänt

Haha, Denna klingar så bra! LOVE IT!

2012-02-25

Kategori: Allmänt

Sedan några veckor sedan missfärgades min vita skjorta i tvätten... den blev grå. Jag har nu funderat på att färga den till svart. Men den är av 100% polyseter. Läser runt lite på internet och det verkar som det inte går att färga polyester. Någon som vet? Den har ju ändå lyckats blivit missfärgad..

Sara

2012-02-21

Kategori: Allmänt

Den gravida tjejen i Big Brother lämnade huset igår kväll, vilket var planerat från början!! SUPER BRA tycker jag. Visserligen verkar hon vara den enda vettiga där, men det var tydligen meningen att hon bara skulle vara där 1 dygn så att alla skulle bli upprörda över att dom tar in en gravid kvinna till BB-huset. Riktigt bra PR-trick. Kan ju inte vara bra för barnet att vistas i sån miljö?

Jobb alldeles strax och efter det massage. Uuuundra om jag ska äta en semla idag?

Sara

2012-02-20

Kategori: Allmänt

Dagens outfit, om jag får vara klyschig.





Sara

2012-02-19

Kategori: Allmänt

Så var den helgen över. KUL. Går så himla fort. Var iofs bara ledig en dag denna helg så inte undra på att det går fort.

Ikväll är det ju premiär av Big Brother, det måste ses.. och imorgon är det jobb som vanligt. MEN imorgon eftermiddag ska jag åka hem till Jonny och fika. Hon har flyttat nu och har inte hunnit vart där så tar en sväng förbi imorgon efter jobbet. Tänkte köpa med mig något gott till fika. Livet blir så mycket roligare med fika.

Fan... fick höra att dem inte äger någon kaffebryggare. Herregud säger jag bara...



Sara

2012-02-18

Kategori: Allmänt

Wiho, jag hittade tröjan jag letade efter! Efter många om och men fanns den i Eskilstuna i min storlek. MEN jag tänkte att jag chansar att gå in på erikslund när jag ändå var där. DÅ FANNS DEN DÄR! Måste vart någon som lämnat tillbaka. 199 kr bara. Älskar färgen!



Sara

2012-02-18

Kategori: Allmänt

Igår kom några fina saker som jag beställt. Får visa er senare för det är nämligen något jag ska ge bort så överaskningen får inte avslöjas här :)

Idag är jag sugen på att åka till IKEA efter jobbet. Tror jag ska göra det. Kan ju ta bussen direkt det är inte så jobbigt. Jobbar till fyra bara!! Skönt.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Mina planer verkar inte gå igenom så det blir nog till att bara va hemma.


Trevlig helg!
Sara

2012-02-16

Kategori: Allmänt

Freeeeedag! Gud så härligt. Trots att jag jobbar i helgen så känns det ändå så skönt med helg.

Jag såg att H&M hade fått in lite nya grejer så jag funderar på att åka ner en timme tidigare på stan och kolla lite. Fick hem min "guld-bonus" igår så helt plötsligt har jag 250 kr att spendera gratis på H&M. Riktigt nice.

Ikväll blir det nog lugnt med lite chips och en film. GOTT!

Här är en bild på mig och mina "nya" glasögon som jag fyndade på tradera. MEN dem har jag inte kvar länge eftersom polisen ville ha dem... FAN!!!


Sara

2012-02-15

Kategori: Allmänt

Kasettband eller mobilskal? ;-)

2012-02-15

Kategori: Allmänt

Jag har nog aldrig vart så glad över att komma hem som idag. Just nu har vi erbjudande på jobbet - Köp 5 smycken betala 100 kr. HALLÅ, hur bra som helst. Ett halsband kostar liksom vanligtvis typ 99 kr.

Såklart resulterar detta i mycket folk, och jag jobbar själv på eftermiddagen så det var typ kö 3 meter. Alla har förståss förståelse och tycker synd om mig. BRA!

Drog på ett lager eyeliner idag. Var inte igår! Sen vet jag inte vad jag ska göra med mitt hår... nu är det "långt" igen och känns bara såååå tråkigt. Förslag?

2012-02-15

Kategori: Allmänt

Imorse hämtade jag ut mitt paket från H&M och måste bara visa er denna! Blev så glad när jag provade baddräkten jag beställt. Den satt SKIT bra! Åååh så söt den är, med volanger på.

Sen är ju frågan när man ska använda en baddräkt... Kommer nog inte hända så ofta i sommar, då blir man ju inge brun! Men som S sa så är det fint till shorts, när man bara ska chilla/sola.

(alla mina inlägg under dagen är tidsinställda för jag jobbar heldag hela veckan)
Sara

2012-02-15

Kategori: Allmänt

2012-02-15

Kategori: Allmänt





Tror du på ödet?

2012-02-14

Kategori: Allmänt

Nu ska jag lägga mig i sängen och kollar klart på en film. Är SÅ trött så det ska bli skönt.
Har förövrigt just nu riktigt många kuddar.. Hur många sover ni med?



Sara

2012-02-14

Kategori: Allmänt

God morgon mina vänner! Idag inleder jag min måndag. Var ju ledig igår så det kändes som söndag, men idag jobbar jag som vanligt så strax är det dags att börja fixa mig :-) Undra om jag ska ha min nya ROSA blus? Det är ju ändå alla-hjärtans-dag.

Efter jobbet hoppas jag att hag har två paket att hämta ut. En väska och en beställning från H&M med lite olika koftor. Det står att paketen avgått sorteringsterminal, invänta avisering, så jag hoppas!

Förövrigt: 12-02-14 = 0 (år 12, månad 2, dag 14)
GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Sara



2012-02-13

Kategori: Allmänt

Jag har länga velat ha en vacker, antik spegel men har aldrig fått till det vart den skulle kunna sitta. Igår blev jag inspirerad och fick en idé att helt enkelt hamra upp den ovanför min bänk/databord/skrivbord/avlastningsbord. Vad kallas det?

Blev vilket som super nöjd! OCh det var ingen lätt match. Hatar hammare, spikar, borrmaskiner så det tog sin tid...

2012-02-13

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig!!! SÅ strax ska jag först åka till Ö&B, är ute efter en spegel jag sett där. Senare ska jag ner mot stan och kolla efter denna underbara kofta (se bild). Älskar färgen!

Och sen har jag äntligen lyckats övertyga sandra att rensa hennes garderob och sälja på tradera. Så jag ska hem till henne och hjälpa till. Hon har vart sjuk i över en vecka.. tror ni hon uppskattar lite muffins och kakor?


Sara

2012-02-12

Kategori: Allmänt



Kan tänka mig lite sommar.

2012-01-11

Kategori: Allmänt

Det ni ser nu är ett tidsinställd inlägg. Detta är första gången jag provat det.

Nu är jag redo för sälen. (Om jag får ledigt?)

2012-02-11

Kategori: Allmänt

Oj, sexton läsare.. inte illa om vi jämnför med dem nio trogna som varje dag går in trots att jag inte skriver något. Tack tack. Denna morgon har jag städat mitt rum och även fotat lite nya saker jag fått/köpt den senaste månaden.






Jag älskar svart och silver









Jag inspireras av brunt, silver, svart och beige.
Sara

2012-02-10

Kategori: Allmänt

Iväg och jobba nu!

2012-02-08

Kategori: Allmänt



Testa ett nytt nagellack idag. Hade vart finare med en färg som grund. Får bli nästa uppdrag :)

2012-02-06

Kategori: Allmänt

2012-02-06

Kategori: Allmänt

Måndag, igen! Veckorna går så fort men ändå tycks måndagarna vara sååå sega. Imorse var jag så himla trött. Låg och snooza i en och en halv timme.

Jag jobbade i lördags och direkt efter det åkte jag hem och fixade mig, sen vidare till Niklas. Där möttes vi av att hans mamma öppnar dörrer och Niklas kommer ut halvnaken inlindad i tecke. Han hade försovit sig under sin power nap hahaha. Det var en rolig syn. Senare befann vi oss på bmb även det var roligt.

NU ska jag strax göra lite lunch. Börjar 12 idag.
Sara

Här är en gammal vimmelbild på mig och sandra... haha

2012-02-03

Kategori: Allmänt

Min senaste klocka



Har aldrig haft en vit klocka så det är dagens undantag.
Sara

2012-02-03

Kategori: Allmänt

Godmorgon kära vänner...

Idag är det fredag(!!) och jobb står på schemat. Ska jobba 12-18 och därefter stänga. Sen planerar jag att äta något väääldigt fort för att sedan möta upp Sophie på konserthuset lite innan sju, för kl. 19 börjar Anna Ternheim. Himla tidigt tycker jag.. men men!

Detta är alltså födelsedagspresenten jag fick av Sophie. Ska bli så kul :) Hoppas dock hon spelar lite gamla låtar då jag inte vart den bästa att lyssna igenom hennes senaste skiva.

Ha en trevlig helg. Min består utav detta och jobb. Kanske lite dans.

Sara



2012-02-02

Kategori: Allmänt

Jag har vart medlem på Buzzador i snart fyra år och för någon vecka sen fick jag min andra buzzadorinbjudan - ska få testa Doves nya balsam.

Jag provade det direkt i morse och håret blev faktiskt jätte fint, lätt och glansigt :)





Nu får jag duscha ofta. Hojta till om ni vill prova :)

Sara

2012-02-02

Kategori: Allmänt

SÅJA, då har jag tagit ett kort på min "nya" tattuering. Gick sådär. Inte det lättaste att ta kort på sin egen rygg.. haha VIG AB. Nåja.. här kommer den!





Sara

2012-02-01

Kategori: Allmänt

Åhh, kom på bästa grejen nyss. Har inte gått att haft bh-bandet över min tattuering så igår envisades jag med en bandeau (stavning?) MEN nu såg jag att jag har en bh med avbartagnaband! SÅ då gjorde jag så dem sitter som ett kryss på ryggen. Super bra.. att jag inte tänkt på det.

Jobb nu! HELDAG. Ledig imorgon dock :)

Sara