Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-01-25

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis kommit hem från stan. Var där och handlade med min personal shopper - Sandra. Hon visade mig ett par riktiga guldkord, svarta jeans från dr. denim! Ser fram emot imorgon då jag ska inviga dom.

Nyss ringde jobbet och fråga om jag kunde jobba heldag imorgon, ja... varför inte. Kan ju inte säga nej till pengar? Så det blir en heldag.

Det ska bli kul att gå upp imorgon bitti för då ska jag prova en sak jag köpte idag. Har ni hört talas om Garnier BB cream? Jag har roll-on-grejen för ögonen och den är super bra. Nu finns de någon dagkräm då som fungerar lite som en foundation...

Skämt och sido!! Det är inte jag på bilden.. haha, men krämen är tydligen väldigt omtyckt inom blogg/tidnings världen.

 

På stan idag vart det även ett par dojjer jag suktat efter ett tag på internet. Visade sig att dem stod i affären också så jag slog till. Förövrigt missade jag AF-mötet men löste det snabbt. (Började prata jobb och rekomenderade AF-arbetaren att vi på Ur&Penn har otroligt bra priser på klockor. Joo.. jag är säljare). Sen vart det lunch på spicy och nu ska min mor firas!

 

 


Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: