Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-05-01

Kategori: Allmänt

Första maj välkommen.. la la la laaa! Vaken med tuppen denna soliga morgon. Klockan ringde halv nio och fick lite lätt panik efter som det var så sent!! Ska ju iväg och jobba, tänkte jag.. Men lika snabbt kom jag på att jag är ju ledig. Så himla härligt. Drog upp rullgardin och bara låg i min säng och drog mig i solen.

Enligt "experter" är det väldigt hög halt av björk-pollen just nu, och det märks. Jag är otroligt allergisk men försöker bortse från det. Har fått medicin utskriven så tänkte gå och hämta det nu, samtidigt ta en sväng på stan och sola. Vill hitta något fint att ha på mig på fredag.

Vad ska jag göra på fredag då? Jo, hör och häpna. Då ska jag festa rejält vilket jag inte gjort på typ 6 veckor. Fina Emelie fyller 25 och hela gänget från klassen ska ut på räkkryssning. Åh, längtar så mycket. Inte träffat flera på snart ett år.

Så, låt denna månad börja.

Sara

Vill ha sommar och martini!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: