Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-05-13

Kategori: Allmänt

Hej!!!

Vet ni vad... jag är 2 hg från att ha gått ner 5% av min vikt. Men jag tänker inte säga hur mycket för då kan ni räkna ut hur mycket jag väger, hahahah.

Iallafall, idag har jag vart ledig så passade först på att åka till Erikslund i hopp om att finna ett par billiga och bra svarta byxor. Hittade inga såklart, så ikväll ska jag sy in två par jag har här hemma som känns lite pösiga. (Vill ha det tight!!) Efter lunch tog jag en promenad till stan med mamma och elsa, det var jobbigt som fan pga pollen och förkylning men jag överlevde.

Nu har jag precis rensat min garderob och tänkte fota och lägga ut detta på tradera. Så sjukt att folk vill ha allt jag INTE vill ha, haha. Förövrigt så tar jag semester om 3 veckor och 3 dagar... sjukt.

Hejdå!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: