Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-09-09

Kategori: Allmänt

Söndag!! Gillar inte söndagar. Eller.. förrut gjorde jag det. Då kunde man gå på stan när det var lugnt, ta en fika kanske. Nu förtiden är jag ju på stan VARJE DAG, tar en fika (kaffe) VARJE RAST, går och shoppar VARJE LUNCH! Det har blivit standard.
 
Så.. vad gör man en söndag. Idag gick jag upp vid nio, sen låg jag i sängen och glodde på datorn i typ tre timmar. Sen åkte jag på kalas och åt tårta.
 
Sen har jag packat inför morgondagen. Fett svårt att packa när man ska sova borta en natt. Jag vet ju inte vad jag vill ha på mig på tisdag, och vill ju inte direkt ta en resväska! Så ja, dilemma dilemma. Ska man ha den vanliga väskan som rymmer en nessesär, ett ombyte i form av byxa och tröja och underkläder.. ska man sen ha en till väska med typ plånbok mm? Tänk om man ska lägga ifrån sig sin väska med packning vart ska jag då ha nyklar, mobil, mm mm.. ni hajjar. Fett svårt. Vill ju inte ha två väskor!! Å vädret.. ska man ha ett paraply? Jag säger då det.. måste ta tag i detta NU för tåget går 07,29 imorgon och det är jäkligt tidigt!! Måste gå upp typ sex. Vanligtvis går jag upp åtta. 
 
MEN MEN vad gör det om hundra år. Ha en bra vecka vi hörs igen om några dar ;-)
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: