Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-09-14

Kategori: Allmänt

Godmorgon, Fredag idag och jag är ledig! Har ju vart en intensiv vecka med dels två dagars upplärning i stockholm som var så himla bra. Fick träffa alla ansikten bakom alla namn som man ibland ringer. Sen gick vi igenom massa försäljning så jag fick en riktig nytändning och idér på hur jag vill förändra min butik.

Igår kom regionschefen över och då tänkte jag "GUD va bra, en torsdag.. så har vi så mycket att göra med leveranse etc va gott med lite hjälp". Oj oj oj.. jag var inte inne i butiken på flera timmar! Istället sprang vi på stan.. och SHOPPADE! Ha ha ha, jag fick gå loss på Claes Ohlsson. "Bäst du samlar på dig medans jag har plånboken öppen". GUD va kul det är att shoppa "tråkiga men nödvndiga" saker. Har fått en ny dammsugare, en mopp, massa städningssaker, förvaringslådor, nya verktyg, små små askar till att sortera in vårt guld och silver i. ÅH, jag älskar att pyssla och små fixa så mitt huvud har svårt att vara ledig idag.

Låg minst en timme igår innan läggdags och funderade på hur jag skulle göra. Vill till jobbet NU! :D

Men jag är ledig. Och detta blev ett långt inlägg. Om en timme ska jag åka med morfar till Ikea och återigen shoppa lite till jobbet, en fotölj.

Här är en av mina favoritlåtar just nu!

 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja hon gör det med sånna där små ringar som är skonsamma för håret. Tror hon sa att det kosta 50 kronor per slinga :)

    2012-09-16 | 14:15:03
    Bloggadress: http://EmmaKallander.blogspot.com

Kommentera inlägget här: