Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-09-20

Kategori: Allmänt

Wiho, Sex besökare igår.. Ha ha ha! Kommer ihåg när jag och Emelie bloggade som F*N då hade vi typ hundra läsare. WOW! 
 
Jaaajaaa.. är ledig idag. Ska sätta mig med schemat nu och göra klart det inför oktober. Det är så himla mycket jobbsaker som händer då! Bl.a så ska jag inventera (vilket jag ALDRIG gjort) och sen är det en tre-dagars exklusiv kick off på en stoooor fest- och konfersensanläggning. Tydligen ska man vara väldigt finklädd. Måste köpa en klänning!
 
Men åter till min lediga dag. Ska nog ta en promenad till stan och inhandla lite grejer. Är också sugen att gå på second hand! Och en given kaffe i solen. Känns som en himla fin höstdag! KANSKE... (jag säger kanske) plockar jag med mig min...... systemkamera!! JAG HAR JU EN SÅN. OMG är så dum som inte använder den. Så, KANSKE tar jag med den. Hej
 
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: