Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-09-23

Kategori: Allmänt

Idag på min lediga söndag har jag vart på Erikslund och firat deras 1års jubileum. Det var massa erbjudanden i butikerna, men trots det hittade jag inget speciellt förutom ett par jeans från JC! Sen shoppade ja lite på Ikea också, blev dock inget roligare än en kudde, så nu har jag bäddat rent och tänkte snart ta en dusch och mysa ner mig med lite popcorn och se en film.

Jag har tre filmer som alternativ.

1. Peace, Love and Misunderstanding.
2. People like us
3. Why stop now

Alla filmerna är komedier.

SÅ ska fundera på vilken som får äran att spelas ikväll! Veckan som kommer blir intensiv med ett stort kampanjbyte i butiken. I helgen väntar förhoppningsvis fest vilket ska bli jätte kul!

Sara

En låt som spelas varm just nu.. poppigt!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: