Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2012-09-30

Kategori: Allmänt

Igår var det fest med stort F. FYFAN säger jag bara, det va riktigt jäkla roligt och spårat.

Började hemma hos J i hennes nya lägenhet som var så himla fin. Verkligen finaste inredningen och planlösningen! Vi alla var ganska chill och lugna tills någon plötsligt sa.... "Vi kör en yes-man". Och vi gick in för det!

Jag är ofta lite skeptisk och eftertänksam. T.ex så shottar jag inte ofta då jag tycker det är väldigt äckligt och blir grymt full på det! MEN IGÅR, oj oj oj. Ska du ha en shot? YES! Följ med på efterfest! YES! Vill ni basta? YES YES YESSSS!!! Alltså gud vilken rolig kväll. Ska börja säga ja oftare. S fick springa hem och däcka, J blev utslängd från Å, den andra J å jag hamna på efterfest där vi basta och drack till sju på morgonen. DÅ var det fan dags att gå hem...

Kommentarer

  • Ellii säger:

    svar: haha men eller hur!! ;D

    2012-10-03 | 11:34:00

Kommentera inlägget här: