Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2013-04-01

Kategori: Allmänt

Wow, äntligen får jag skriva 04-01. APRIL! Herregud va mars gick fort, å aprill säkert ännu fortare. Har verkligen haft en toppenstart på det här året. Älskar allt just nu. Till och med att träna, som jag hatat så mycket förut. Längtar till imorgon då är jag och S tillbaka på gymmet efter en lång lång helg.

Att leva just nu.
Jag försöker ständigt påminna mig själv om att det är NU det händer, inte igår, inte imorgon... bara nu. Å det är så underbart! Får liksom en ny syn på nästan allt.

Igår var klockan nio... mjukisdressen var på, nedbäddad i soffan och skulle precis sätta på en skräckfilm. Då ringer Sofie och 20 minuter senare har jag cyklat hem till henne å Dan för att se på... SLENDER MAN!

För mig är det att leva just nu. Skulle nog aldrig gjort så förut, är alltid så bekväm av mig. Men nu tog jag med mig några öl till D och cider till mig och sofie. Så såg vi både slender man och exorcisten. Försökte tänka att "det är ingen dag imorgon, förrens imorgon" men när klockan slog halv 3 så kändes det fan att de va dags och åka hem.

Å DÅ mina vänner, då får man skjuts hem av snällaste D. Så himla snällt Det var en toppen söndag... å förresten, se inte slender man den va så dålig haha.

Nu har jag precis haft en super skön sovmorgon med god frukost sittandes i balkongdörren. Solen värmer verkligen! Strax ska jag fixa mig och möta upp gänget på kajen. Det blir en helt ledig dag innan veckan börjar.

Jag har så mycket glädje just nu och jag vet inte varför. Men allt är bara toppen! Tror det beror på att jag är så snäll mot alla haha. Good things happen to good people!

Pusskram!
 

Kommentarer

  • Emma Kallander säger:

    Åh sara blir så glad av att läsa din blogg. Man ska tänka precis så som du gör! PUSS!

    Svar: Gullig du är emma! du vet att vi saknar dig va?? :))) pusskram
    thrillme.webblogg.se

    2013-04-01 | 21:04:18
    Bloggadress: http://emmakallander.blogspot.com

Kommentera inlägget här: