Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2013-04-11

Kategori: Allmänt

Haha alltså jag kan bara inte förstå att dagarna går så fort! Helt underbart ju! Kan komma på mig själv och bara stanna upp och njuta av ALLT! Man är lyckligt lottat.

Idag har jag fått så mycket gjort. Var ledig eftersom jag jobbar helg. Först var jag hos VV och föreläsning där. Därefter gick jag och köpte nya glas då jag haft sönder tre vardagsglas på sistone hehe... (diskar för snabbt = glas går sönder).

Direkt efter cykla jag hem och bytte om.. ett måste att gå i mjukis en ledig dag :) Tog cykeln till affärn och handla allt jag ville ha!! Det blev bl.a kassler, persilja, prinskorv, godis, frukt... vad jag ska göra av det (förutom att äta) det får vi se. En kasslergratäng kanske mmm. Fick samtal av Sandra att hon sluta tidigare, så redan halv 1 befann vi oss på gymmet och körde ett tungt pass.

Efter gymmet åkte jag hem igen, åt lunch och fick en briljant idé - baka kladdkakemuffins! GUD va dem blev goda.

Börjar ni förstå va mycket jag gjort idag? =) Har även kollat serier, duschat och nu väntas det middag. Det blir egna HB's med klyftisar. YUMMIE

Sara
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: