Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2013-04-20

Kategori: Allmänt

Idag känner jag för att skriva ett inlägg. Har haft en fantastisk morgon. Jag tror gud har hört min böner.. för veckan som gått har jag slitit så mycket på både jobb och hemma. Butiken är så gott som helt ny, tidiga mornar, sena kvällar. Mitt hem har vart stökigt, mycket disk och tvätttid. Vädret vill jag inte tala om.. så hemskt aprillväder.

Men idag mina vänner, idag vände det! Jag vaknar upp... aaah solen skiner igen! Dags att gitta från lägenheten.. ha ha ha! Jag drog på mig tights och jacka och vet ni vad... jag intervall-jogga runt giddeskogen. Kan man kalla det? Det har säkert ett namn, det området. Det är liksom som en cykelbana som går runt en liten sjö och skog. Perfekt joggindplats. Tog mig 25 minuter. Tycker det är en alldeles lagom tid för en lite ovan joggare.

Jag tog mig igenom. 1 min jogg, 1 min gå osv. Därefter gick jag in på ica och köpte färskt bröd som jag nu precis ätit till min frukost på balkongen.

Förstår ni lyckan! SÅHÄR vill jag att mina mornar ska vara. Och dem kommer bli så, så fort jag är ledig. Det ska jag börja med.

Solen värmer verkligen, å då är klockan bara 10. Jag tänkte ta en dusch nu och fixa till mig inför dagen. Först ska jag hem till mina föräldrar och hämta lite saker, resten av dagen vet jag inte vad som händer.. men min hund ska va hos mig idag så det blir jätte mysigt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: