Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2013-03-10

Kategori: Allmänt

Hej
Jag har ett svagt minne av att jag tog i hand med Sandra igår om att jag måste uppdatera min blogg. Den har liksom inte funnits i min tanke på flera veckor.

Så nu passar jag på, medans potatisen kokar. Ska äta lunch strax och idag blir det.... fiskbullar! YUMMIE. Den bästa födan.

Har vart ledig hela helgen, och den har vart mycket bra. Dessutom har jag börjat tränat, men tror ni inte jag blir sjuk direkt då. Jo såklart. Hoppas vara tillbaka i veckan.

Sen jag flyttat hemifrån har fyra saker kommit upp till mig ( säger man så? )
1. jag älskar frukost och kaffe är ett måste. Doften av kaffe en morgon är ljuvligt
2. jag älskar att laga mat.
3. jag älskar att fika
4. jag förstår nu varför jag gått upp lite i vikt. hahahaha.... obs. vill påpeka att jag tycker inte det gör något alls. ett kilo hit och dit är ingenting. så jag är ingen vikt-nörd!! eller jo kanske lite ;) 
 
BILDBOMB

Kommentarer


Kommentera inlägget här: