Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2013-03-29

Kategori: Allmänt

Hej kära ni!
Långfredagen är här, röd dag och påskmysigt!

Jag hade ställt klockan som vanligt på halv åtta, men jag vaknade inte förrens 9!!! DÅ kommer paniken. Varför sov jag så länge, jag ville ju gå upp i tid.. och göra ingenting? Försäkra mig om att jag jag inte missar något?

Visst, jag ska jobba idag kl.12 så det var jätte jätte viktigt att jag gick upp i tid men det är inget ovanligt. Jag är dålig på att leva just nu.

Igår såg jag en film, och fastnade så otroligt mycket för det här mantrat. Vill göra en tavla av det och sätta över sängen.
 
This is the only moment you need to worry about. No yesterday. No tomorrow. Just right now. You’re not late for anything. You aren’t going to miss anything. You’re exactly where you’re supposed to be and you’re exactly who you’re supposed to be. You’re absolutely perfect & whatever happens today is exactly what’s supposed to happen, and if you want, I’ll spend every moment with you for the rest of your life
 

Sara
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: