Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2013-03-30

Kategori: Allmänt

Godmorgon kära ni

Vilken helg jag har framför mig, en sån lång helg. FANTASTISKT! Igår var jag "hemma" hos familjen. Åt mat, drack vin och drinkar och kolla på lets dance. Underbart. Känns lite konstigt att va på besök "hemma" haha :)

Idag är det påskafton, så klockan tre blir det påskmat hos mormor! Ikväll ska jag har fest.. ha ha ha. Vet inte varför jag skratta men det ska bli kul såklart! Olika bekanta från håll och kanter kommer, kul. Sen blir det krogen, och jag insåg just att man går miste om en timme eftersom man ska dra fram klockan :( En drink mindre!!

Men först ska jag inleda denna dag med lite handling på erikslund. Ska köpa balkongmöbler, plastmuggar och massa påskgodis. Asså, ååååh va de ska bli kul att fixa på balkongen sen :)

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: