Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2013-03-31

Kategori: Allmänt

Åååh då var helgen över. Alltså jag kan aldrig sluta förvånas över hur en helg alltid går så himla fort. Konstigt dedär.

Jag hade påskfest igår, vilken fest. Stannade upp ett tag och bara "gud va många jag bjudit" det såg nästan ut som en ungdomsgård, några var i soffan och chilla, några spela beer pong där vi tillochmed tog det till en ny nivå - betta pengar på vilket lag som vinner. Grymt kul!

Imorgon får vi en extra ledig dag, fantastiskt. Jag har planerat den så bra... först ska jag gå ut och jogga (är grymt taggad!!) sen blir den en god frukost, lite plock och ev en tur på stan och sen lunch med vännerna på kajen! Tror det kommer bli en perfekt måndag.

Dessutom kommer Sandra hem, tänka sig att vi inte sätts sen tisdags. DÅ känner man längtan :-) BFF

Nu blir det en skräckfilm... faktiskt första skräckisen i lägenheten. Pusskram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: