Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Åh, jag blir så arg!

Kategori: Allmänt

Ni vet min buzzador kampanj jag fått tagit del av? Det ska krångla så in i hellvete..

För det första så nekar dom mitt lösenord trots att det finns skriftligtbevis att det är rätt.
För det andra så fanns peketet inte på plats trots att det stod så i mitt mejl.
För det tredje så fick jag inte något mejl om att det hade anlänt, så som mina kompisar fått.
För det fjärde så har tydligen affären skickat tillbaka paketet pga. att det var förstört och öppen. "Massa hudkräm överallt".
För det fjärde så fungerar inte buzzadors support sida. Jag är ju tvungen att kontakta dom för jag ska fan ha mina produkter!!

Så himla tråkigt.. hoppas det löser sig fort.

Sara
nu ska jag gå och ladda på min mobil.. börjar bli trött på att vara pank.


Kommentarer

  • Maria säger:

    Sv: Aha, då har jag kanske ett år kvar tills jag får något erbjudande då... Trist med det trasiga paketet förresten :(

    2009-04-28 | 16:35:53
    Bloggadress: http://lejonstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: