Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Det blir en riktigt riktigt lååång-fredag.

Kategori: Allmänt

God morgon!
Jag är duschad och klar för dagens äventyr. För ni vet väl att ett liv med mig är ett äventyr utöver det vanliga? Japp! Det är så sant.

Min dag i punktform:

• Åka och handla påskmat och annat gott till morgondagen. Detta kommer bli kaos. Vet ni hur många som handlar mat under påsken? Speciellt på långfredagen?

• Börja möblera och försöka göra det bästa utav situationen hemma hos pappa. Just nu står allt i vardagsrummet. Kul, men jobbigt.

• Hem till mamma och äta samt fixa mig. Vad ska jag ha för kläder? Orkar man ha klackskor? Mycket eller lite smink? Hm.. alltid dessa frågor.

• Hem till Mikaela och fira hennes födelsedag.

• Kväll.. antingen sova eller gå ut på krogen. Får se hur jag känner. Antar att jag är sjukt trött.

Somsagt, allt detta ska hinnas under sju timmar. Jag är sjukt stressad.

Sara
Förresten, Glad påsk på er!

Ps.
Påtal om den 10 april, vilket är idag, så har jag haft min tattuering i ett år! Tiden går så fort ;-) .Ds

Kommentarer


Kommentera inlägget här: