Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Dissa idag, Hissa imorgon.

Kategori: Musiktips

Själva låttiteln säger ju nästan allt.. "Svennebanan". Herrergud vilken jävla patetisk låt. Kunde inte promoe kommit på något bättre? "Har har sjunkit i mina ögon"

Hehe.. ungefär så tänkte jag då Sandra visade videon på sin blogg. Nu, vad kan det vara? 1 vecka senare?, så har jag lyssnat på den lite i smyg då refrängen satt sig i mitt huvud.. "svennebanan, svennebanan, svennebanan.." och jag måste medge att jag gillar fan låten! Den är ju hur skön som helst. Absolut inte min typ av musik, men som jag sa förrut.. år 2009 är året då vi bryter mönstret, därför gillar jag att lyssna på denna låt, Promoe - Svennebanan, i min ensamhet, eller med mina vänner.

Men jag tycker fortfarande att Svennebanan känns som ett helt onödigt ord. "Det är samma sak som negerboll, snögubbe, vitlök.." - J. Det är nog mer själva melodin som jag föll för.. Nåväl, låt det ta sin tid. Ni kommer säkert dissa denna idag, men hissa den imorgon.



Sara

Kommentarer

  • sopphan säger:

    beaten var otroligt skön , men vafan , SVENNEBANAN?

    nee , de går inte hem hos mig inte!

    ps.

    kompå min föresällning...

    eller ja min o min..

    men ändå

    2009-04-21 | 19:43:44
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/
  • sandra säger:

    VISSTE väl att du skulle gilla den ;D

    2009-04-21 | 22:28:22

Kommentera inlägget här: