Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

For yo-o-u-u-u-u lalala..

Kategori: Musiktips

Redovisningen gick väl bra.. som den skulle. Vi fick somsagt ett bord i ljushallen och där satt vi och svarade på frågor och tipsade intreserade.

Och nu till det spännande (som jag vet att alla ni läsare där ute har gått och klurat på hela dagen).. vi driver ett projektarbete om bloggandet. "Vägen till en framgångsrik blogg", Så.. hoppas jag inte gör er besvikna.. denna "musik"-blogg är ett skolarbete, så som skolarbeten blir klara blir även bloggen klar. Jag ska byta till en egen personlig blogg som inte lärare bedömer osv senare om någon månad.

Förövrigt så fick vi våra studentmössor idag :D



Fram står det Sara Sp3e och bak står det Rudbeckianska inbroderat och 2009. Det är även tre kronor på ovansidan, vad nu det ska vara bra för? En drink för att den ser god ut.

Dagens låt får jag väl tacka Emelie för. Johanna rekomenderade chairlift för ett bra tag sen. Jag lyssnade lite, men gav dem aldrig en riktig chans.. dem var ingenting för mig. Idag hade Emelie skapat en spelningslista på mitt spotify och där var även denna låt med så.. jag tar tillbaka det där med att Chairlift inte var något för mig. Jag ryser!



For yo-o-u-u-u-u lalala..

Sara

Kommentarer

  • anka säger:

    i tried to do handstans for you sariZZLE-LE-LE (8)

    2009-04-22 | 20:07:22
    Bloggadress: http://biaancaa.blogg.se/
  • Lena säger:

    Me like! Chairlift. :)

    Jättefin mössa! Ska bli trevligt att se dig i den när det är dags. Drinken skulle jag vilja smaka. Ser hemskt god ut.



    Jag är barnledig i helgen. Vad tycker du....ska vi iväg och kika på Sophie?



    Kramar

    2009-04-22 | 20:15:25
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: