Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Första april

Kategori: Allmänt

Två riktigt bra och roliga saker har hänt mig idag. Jag har dock väldigt svårt att ta de lika seriöst som jag kanske skulle gjort om det hände igår.. det är ju nämligen 1a april idag.

Sak 1
- för en månad sen tävlade jag om en väska från cheap monday, man skulle skriva en motivering och slänga iväg ett mejl. Jag hade glömt bort tävlingen men idag får jag ett mejl om att jag vunnit! De påpekas i mejlet att "nej.. det är inget 1a aprilskämt" så.. jag längtar tills jag får hämta upp den :)

Sak 2
- På lördag kommer Salem al fakir till stan och ska spela på sigurdsgatan. Jag ska troligtvis få jobba i garderoben då, vilket känns riktigt najs då salem ska lira. Hoppas.. och väntar på svar. Det är cirka 80% klart.



Updt; Sak 2 kommer icke att ske på lördag, då det inte "behövdes mer personal just då". Attans.. fick dock erbjudande att jobba fredag istället då dundertåget ska spela samt så är det VIKs lagfest. Bättre än inget? Äsh.. det får bli en annan helg istället..

Jag har gått jätte mycket idag med emelie så vi är helt slut nu. Vi har ätit mat på pizza hut, gått därifrån till löga, solat och ja.. det var det.
Nu väntas plugg!

  

Tjoflöjt
Sara

Kommentarer

  • sop säger:

    faaan,, jag vill jobba märey!, men vi tar en annan gång , o då är vi på på på diiirekt!

    2009-04-01 | 17:20:07
  • Lena säger:

    Tråkigt att det inte blev något jobb.

    Och du är jätteduktig som tränar! Tror du vinner!

    Fast jag har börjat LCHF nu och är inne på tredje dagen, så snart rasar jag i vikt. :)



    Fina foton! :)



    Kramen

    2009-04-01 | 18:03:29
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • Lena säger:

    Ja, om du vill åka dit på Lördag så visst kan vi det. Jag ska nog köpa två hyllor till dotter. Mattan får vänta.

    Vi kan åka vid 11. ? Om du inte ska ha längre sovmorgon.



    Grattis till vinsten förresten! :)



    Hur går det med boken?



    Kramen

    2009-04-01 | 18:46:35
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: