Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Happy Saturday

Kategori: Allmänt

Gårdagen var riktigt rolig. För det första var alla riktigt taggade, och för en gångs skull följde verkligen (nästan) alla med ut så vi var ett stort gäng på kanske 15 stycken.

Väl på pluto var vi inte själva. Det var proppfullt, riktigt ovanligt. Kanske börjar pluto rycka upp sig nu såhär när terrassen öppnat? Riktigt roligt iallafall och det lär göras om inom en snar framtid. Förövrigt så är jag så dålig på att ta bilder. Eller.. när jag väl tar blir det jätte bra ;) .. men jag är dålig på att ta det ofta. Får vänta och se om det kommer något vimmelbilder senare.

Idag har jag lite planer men inga direkta stora. Snart tänkte jag dra mig ner mot vasa parken och chilla med tjejerna innan dom åker på studentkryssning. Jag hade inte råd med det samt var inte så taggad när det beställdes i vintras så jag får va hemma. Måste medge att det vore kul men men .. Ikväll tänkte jag åka till pappa och äta mat och bara ta det lungt. Om jag sen ska vara med sophie eller någon det visar sig. Vi hörs!

Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Inget särskilt händer idag. Vi har varit ute en stund, på erikslund, med mormor och morfar, men vi frös så förbannat och dotter och jag är fortfarande sjuka så vi åkte hem. Nu är jag hemma men går och äter hos dem vid 17.



    Kramen

    2009-04-18 | 13:16:23
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • Lena säger:

    Btw...på tisdag, vill du fika på sigmafiket? Där hade de kaffe eller dryck med grillad foccia. Två betala för en. Om vi gör det så tar jag det som en liten lunch. Skulle du vilja ha det?

    2009-04-18 | 13:20:10
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: