Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Livsglädje

Kategori: Allmänt

Gick över till min mormor och morfar denna kväll för råd. Finns det några mer visare än ens mor/far-föräldrar? Jag är deras barnbarn och jag ser upp till dem.. och dessutom gav dom mig bra råd inför ett viktigt beslut.

För tre timmar sedan kände jag bara hur ångesten låg tätt intill mig, men nu efter att ha pratat om diverse möjligheter så känns allting ganska bra. Såklart handlar det om mitt beslut efter studenten. Det är något som jag framöver alltid kommer att dalta med.

I och med att jag var hemma hos M&M (godiset, ni vet?!) så hamnade vi vart vi alltid hamnar tillslut.. i garderoben. Jag älskar att kolla på gamla kläder och prova roliga klänningar. Kom hem med tre klänningar som jag senare tänkt klippa och sy om lite, en ljusblå kavaj och en kjol. Tänkte visa lite bilder imorgon!

Godnatt, sov gott.
Sara


Lyckligt lottad?

Kommentarer

  • Lena säger:

    Hallå! Gammal bild! Jag känner igen handen. ;)



    Sv: Okej, vi får knalla själva jag och dotter. Men det ska bli spännande att höra vad det är för yrkesutbildning och vad m&m sa.



    Hörs gumman! Kramar

    2009-04-06 | 23:02:49
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • soPhan.blogg.se säger:

    dom är bra underbara dom:D

    2009-04-07 | 10:25:08

Kommentera inlägget här: