Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Riktigt jobbigt

Kategori: Allmänt

Godmorgon..

Jag kunde inte sova längre än till nio. Idag känner jag direkt på mig hur denna dag kommer bli jobbig. Det kliar något otroligt i mina ögon, näsan är täppt jag känner mig varm och halsen retas. Med andra ord så har jag blandat min pollenallergi med min förkylning. Ni som inte är allergiska mot pollen anar inte hur jobbig det är. Jag tänker inte gå ut idag. Vill inte gå ut iallafall..  Hoppas detta går över innan torsdag!

Ska kolla på tv nu. Ha en bra dag ute i solen ;)
Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Äter du allergimedicin? Annars - börja! Det är hemskt att vara allergisk och inte kunna njuta av vår och sommar.



    Nu sitter jag hos mormor o morfar, mitt bredband är ur funktion.



    Kramar

    2009-04-26 | 14:12:36
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • sandra säger:

    men, ska du inte med å grilla me klassen??!?

    2009-04-26 | 15:03:03
  • Leia säger:

    Fy så jobbigt med pollen :S

    2009-04-27 | 14:47:45
    Bloggadress: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: