Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Sicken magsäck

Kategori: Allmänt

USCH

...vad jag har ätit mycket under den här påskaftonen. Jag kan stolt säga att jag tryckt i mig lika mycket mat och godis som jag vanligtvis gör kanske på en hel helg. Stolt? Nja.. inte riktigt kanske. Jag är inte den som äter mycket, men gårdagen bjöd på så mycket gott att det inte fanns något stop i mig.

Godis, bakelser, kakor, påskmat, fläskfilé, potatisgratäng, bröd, chips, glass, ostbågar, kex.. Ja, listan kan göras lång. Anledningen till allt detta är nog lite på grund av att jag i andra fall inte SKA äta sådant gott. Jag försöker ju äta nyttigt.. Imorgon är det iallafall en ny vecka, och nya tag och nya möjligheter. Jag avslutar mitt gott-ätande denna dag, och påbörjar ett lite mer nyttigare intag imorgon.



Nu ska jag trycka i mig en Twix.
Puss
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: