Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

To do list

Kategori: Allmänt

Idag känner jag mig pigg i kropp och själv, förutom ögonlocken som av någonanledning inte vill hålla sig uppe. Jag tror att det kan vara all pollenmedecin som jag äter, man blir lite lätt trött av dom.

Dags att bege sig till skolan snart, har suttit uppe och pluggat samhäll denna morgon, för väl i skolan väntas ett prov. Efter det är det ganska lungt faktiskt. Projektarbetet ska väl in samt två uppsatser. Det är luuungt.

Här kommer en to-do-list. Jag blev helt plötsligt riktigt pepp på allt jag planerat in. Både små som stora saker, detta får bli min hjälp.

April
24 eller 25 - Mac Beth föreställning
28 - Möte med kristendomen (haha)
29 - Twiligt kommer ut på Dvd! Måste köpas.
30 - Roadtrip till Kickis stuga.

Maj
5 - Sista anmälningsdagen för ky-utbildning.
29 - Johanna och Josefins b-day. Elbafesten, Elba.
31 - mors dag, tävling avslutad. 1500 svenska kronor väntar ;)

Juni
1 - Sandras B-day
6 - Tiger Lou, Eskilstuna
3 - Utklädnadsshowen samt Samba-Calypsofesten silk
9 - Maskeradfesten Pluto
12 - STUDENTEN!
25 - Peace and love festivalen!

Japp.. jag är som en levande, vandrande, almanacka.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: