Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Tur i oturen

Kategori: Allmänt

Efter att ha åkt runt lite överallt hamnade vi, jag johanna och sofie, i surahammar.

Jag: Hm.. låter bilen konstigt?
Jojo: Nä.. den låter som vanligt.
Sofie: lalalala

Jag: Ne men alltså den låter fan as konstigt! Shit säkert punka.
Sofie: SVÄNG IN HÄRR!!!

Och ja.. jag hade rätt. Vi hade fått punka. Panik spred sig kring oss. Varför just vi?! Jag kollar ut, och rakt framför mig sitter en stor skylt "Däckservice". Vi kunde inte fått punka på ett mer lämligt ställe. Snacka om tur i oturen. Dem som jobbade där hjälpte oss med att byta däck. Tack så hemskt mycket. Borde inte däckbyte ingå i körkorts kursen som man går?

Nu är jag iallafall hemma..

Hejdå
Sara



Ps. Det låg en stor metallbit på 10 cm i däcket. Hehe. Ds

Kommentarer

  • sophie säger:

    hahaha , ofta sofie sa "lalala"



    ahaha aja



    2009-04-07 | 22:42:45
  • Lena säger:

    Vilken tur att ni hade nära till däckservice!! :D



    Kramar från moster

    2009-04-08 | 15:36:23
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: