Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Intressant

Kategori: Festivalinfo

Igår när jag snokade runt lite på diverse hemsidor hittade jag lite intressant information.

1. Marilyn Manson kommer till göteborg 26-27 juni - metaltown i sommar! Är inte det något utöver de andra? Okej, jag är verkligen inte något marilyn manson fan, men kom igen! Det vore väl lite grymt?

2. Stockholm. April. Dag 19. Tina Turner! Woho, Tina återvänder efter åtta hela år. Fantastisk! Ni kan ju inte säga att ni inte diggat nån av hennes låtar under 90talet.

Källa: Live Nation

Sara



Båda två - verkligen en klass för sig.

Kommentarer

  • ..:Sarah:.. säger:

    manson har jag sett :D

    fick vänta in han i flera timmar efter förbandet de sög. men de a bra!



    TT vill jag verkligen se!

    ska se om man kan få tag i biljetter.

    2009-01-30 | 11:50:53
    Bloggadress: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
  • Hang - Designar bloggar säger:

    Sv: Håller med dig helt och hållet!

    2009-01-30 | 13:08:55
    Bloggadress: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här: