Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Markus på Raw inställt

Kategori: Musiktips

I RAWs nyhetsbrev meddelar dom att Markus krunegård är sjuk så han tappat sin röst. Raw är en bar? i eskilstuna, och krunegård skulle spelat där imorgon.

Jag känner mig lite glad över det. Jag vill åka dit och se markus eftersom jag blev helt tagen sist. Då inte så många känner samma som mig så blev det inte av. Men vet ni vad? Nu då det är inställt så blir det framflyttat till den 27e februari! Då ska jag minsann ta mig dit.

Imorgon spelar istället Armand. Kanske ska ta tag i och kolla vad det är för gott.

Sara
Vart tappade markus sin röst? Någon som sett den?

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    lät inge bra att tappa rösten.



    och jo jag vet att det är bra låtar... =)

    Men sen finns det ju några som tycker olika

    2009-01-29 | 09:30:50
    Bloggadress: http://mammaalexandra.blogg.se/
  • Lena säger:

    Om han försöker att komma på när och var han hade den sist, så kanske han hittar den. ??

    Förhoppningsvis (för din skull) så hittar han den till den 27 Februari. :)



    Kram

    2009-01-29 | 11:45:32
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: