Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Affärsturism

Kategori: Allmänt



Yes. Som ni ser så ska jag på intervju imorgon klockan 8.00 på morgonen. Det känns ju riktigt kul och nervöst, men samtidigt så himla tråkigt. Ikväll är det ju maskeradfesten på Pluto och klassen ska samlas lite senare för förfest och peppa inför kvällens bravader. Vi ska dessutom vinna middagen ikväll! Återigen har jag ett jobbigt dilemma framför mig..

Om jag dricker ikväll kommer jag inte kunna köra bil till intervjuen imorgon, och enligt Smhi ska det regna så jag vill inte komma helt blöt, vilket jag kommer vara om jag cyklar. Om jag inte dricker kommer jag har kul, det vet jag, men jag kommer bli trött och troligtvis lite opeppad. Vad sägs om att försöka skaffa skjuts imorgon istället?

Nåja, önska mig lycka till. Det kan ju varken gå bra eller dåligt eftersom det mest handlar om "en närmare diskussion om utbildningen". Jag är jag och jag har det jag har att erbjuda.

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: