Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Ännu en lördag

Kategori: Allmänt

Är det juni vi lever i just nu? Herregud.. 12 grader, och 9 frammåt 6 slaget. Är dethär miljöns straff? Globalwarming? Jag fattar ingenting, men det är alldeles för kallt för att bara junimånad.

Idag tar tydligen Eskilstuna studenten. Därför tänkte jag och mitt crew glida dit för att liva upp stämningen lite, eller snarare kolla på Timbaktu, Anna Järvinen och Tiger Lou. Mor mfl ska till min mormor och morfar och äta, så jag fick ta tag i middagen med egna händer.

Dagens matsedel:

Förrätt:
Sockerkaka, chokladkaka och caprisonne

Middag:
Lövbiff från gårdagen, steks på lite lätt i stekpannan.
Hemmagjord klyft potatis. Kryddas med salt och peppar.
Sist, men inte minst, vitlöksmör..
Tomat, gurka och sallad.
Mineralvatten

Efterätt:
Ungsvärmda Tomater med vitlök. Mormor bjöd på det för någon vecka sedan, hur gott som helst!

Som ni ser så har jag vänt på ordningen lite, jag var så jävla sugen på fika!

Mhm, gud va jag inte kommer kunnde uppna käften ikväll =D

Åter till förklädet.
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: