Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Är det bara jag, eller var festkusten underbart?

Kategori: Allmänt

Ja, nu efter en vecka är vi åter igen hemma från Västkusten. Mhm, det finns alldeles för mycket att säga för att skrivas ner denna kväll, därför återlämnar jag det till morgondagen. Bilder kommer såklart i massor men ni, kära läsare, får ha tålamod. Jag kan iallafall avslöja att vi har solat och badat i saltvattnet. Ätit massa gott som inkluderat vitlök. Besökt butiker och i stort sätt haft det helt underbart.



Under tiden medans jag vart borta så har jag hunnit vart med i tidningen, fått ett möte bokat på arb.förmedlingen och till och med kommit in på KY-utbildningen jag sökte. Jag kommer alltså plugga i höst. Roligt, men lite jobbigt?

Ska runda av och med glädje släcka ner och somna in i min egna säng. ZzzZz
Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Hej Gumman! Välkommen hem från Festkusten. Hur var Ullared? Gick det bra att köra?

    Jag antar att vi syns i krokarna, så då får jag höra hur allt gick. :)



    Kramar

    2009-06-24 | 22:15:32
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: