Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Dagen har blåst förbi

Kategori: Kläder/mode

..men jag har inte vart sysslolös!

Min första arbetslösa dag började med att jag skrev in mig hos arbetsförmedlingen. Det gick ganska snabbt då jag var först på tur. Efter det träffade jag josse på stan. Vi gick runt och kollade, och jag köpte även en fin fin klänning på rean! Den kommer från H&M trend och måste ha blivit tillbakalämnad i V-ås eftersom att Västerås inte har Trend här? Halva priset var satt och jag fick den för ynka 198 kronor. Vilket som.. vi åt mat och sedan cyklade jag och tränade. Jag har inte gymmat på flera veckor så det var otroligt jobbigt. Jag åkte snabbt hem, tog en dusch och begav mig till replokalen.

Japp varför ta det lungt när man kan stressa? Nu är jag iallafall hemma och väntar på mat. Det ska bli gott efter en sådan slitig dag.



Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: