Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

En annorlunda studentmösspåtagning

Kategori: Allmänt

Idag hade vi då, som jag berättat tidigare, studentfotografering och mösspåtagning. Fotograferingen gick bra, jag fick stå ända högst upp och nästan längst ut! Det gillas. Dem senaste fotograferingarna har jag fått suttit ner, men inte under denna.

Precis efter var det dags för studentmösspåtagning, men, det blev inte riktigt som jag tänkt mig. På morgonen, rung 12 slaget, ringer en ganska förvirrad och rädd Jossefin. Hennes piercing i tragus hade slutat ganska illa. Hela tragus var svullet, varigt och blodigt, och piercingen fanns ingenstans utanpå, utan den var inne i örat, bland köttet och skinnet. Mhm, någon form utav irritation hade skett och jag som är så bra på att agera doktor fick komma över. Vi for till hennes familjeläkare som rekomenderade nedsövning och akuten, och efter studentfotograferingen fick vi hoppa mösspåtagningen och bege oss till akuten. Hamnade lite fel, virrade runt bland korridorena, men tillslut blev vi visade till öronmottagningen. Nu skall jag låta grov och berätta kort vad som hände. Dem skärde upp targus med skallpell, drog ut piercingen som satt fast i köttet, blodet rann, rengjorde och sydde igen såret. En riktig opperation med andra ord, och med mig som publik! "Klarar du av att sitta kvar och kolla på?" For sure.

Jaha, nu i efterhand mår josse sådär, hon har halva ansiktet bortdövat och någon pierving finns inte, men hon har ett jätte fint plåster som döljer två stygn. Är det den nya accesoaren kanske?

Ska vila och vila och chatta på msn nu.
Sara


För vi har tagit studenten.. snart.

Kommentarer

  • SOP säger:

    men josse min lilla darling då:( usch va äckligt. stackare!

    2009-06-05 | 20:47:45
  • Lena säger:

    Aj aj aj. Det där lät inte så trevligt. Hur kom det sig? Handlar det bara om tur eller otur? 50-50?



    Kramen

    2009-06-05 | 21:50:19
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: