Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Över midsommar

Kategori: Allmänt

Nu är allt spikat och klart.
På torsdag åker jag, josefin, johanna, sandra och bianca till josses stuga i Falkenberg. Det är hela 50 mil dit så det blir en av de längsta roadtrippen vi gjort tillsammans. Spännande och lite läskigt med vår gamla bmw. Hur länge vi blir kvar beror på väder och sysselsättning. Hennes sommarställe ligger tydligen bara 2 mil från ullared, så en visit dit är ett måste.

Jag förstår inte hur jag kan vara så seg och trött. Inge sugen på att göra något utan bara vara hemma och ta det lungt. Det måtte vara vädret!



Idag åt iallafall jag på Kajens fik med josse och jois. Jag tog en pizza. Kan verkligen rekomendera pizzorna där. Inte alls för dyra heller. Denna underbara skönhet fick jag för 60 kronor, exkl. serveringsavgift och dricka.



Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Din nya kamera verkar fungera bra, ser jag. Pizzan ser supergod ut. Hoppas allt är gott och att du inte behöver vänta allt för länge på arbetsförmedlingen. Ta med dig något att läsa.

    Nästan alla studenter ska väl dit idag??

    Vi kanske syns på stan. Jag och dotter ska ner.



    Kramar

    2009-06-15 | 08:26:14
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • Emma säger:

    fan va god den såg ut!

    vart ligger det fiket?

    2009-06-15 | 15:17:11
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: