Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Sjung om studentens lyckliga dar'

Kategori: Allmänt

Imorgon är en ganska dryg dag faktiskt. Jag vill inte att ni ska tro att jag är negativ, men allt blir så krånligt imorgon bara.

Tjugo minuter över åtta ska klassen vara i skolan pga. betygssnack i Svenska. Jag är inte den som inte går på lektioner, så därför går jag dit. Sedan är det inget mer skolgöra denna dag, skönt tänker ni, men halv två väntas mösspåtagning och studentfotografering. Yippi! I regnet! Nä.. inte så värst peppande att fixa sig och sätta på sig studentkläderna i detta väder. Nog för att det lär bli inomhus, men ändå.

Jag har ett dilemma framför mig. Antingen så cyklar jag till skolan, färdigfixad, med kläderna med mig. Eller så skiter jag i att gå på Sv-lektionen och på så vis kan sova 3 timmar längre, eller så tar jag bilen till skolan och behöver varken oroa mig över att få regn på mig eller inte ha något att göra under de 4 timmarna innan mösspåtagningen.

Visst är det ganska tragiskt att man ska behöva tänka såhär? Det tar 10 minuter för mig att cykla till skolan, och det är inte direkt så att jag inte har bråttom då det är fyra timmars hål. Äsh.. jag tar fan bilen.

Ett tips till alla med Spotify. Lyssna på Mando Diaos Singel "Gloria" då en aukustisk version utav "Dance with somebody" finns med. För himla fint. http://open.spotify.com/track/4iNIFpPuiBoomhHnGjCx29

Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Jag har googlat men inte ännu kommit fram till ifall det är deras låt. Det är möjligt att det är så, jag vet bara vissa låtar direkt när jag hör dem första gången. Fast jag tror hela tiden att det är covers. Musikalisk synsk?? Ja visst! :D



    Hoppas det går bra idag.



    Kramen

    2009-06-05 | 10:32:53
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: