Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Funkar det nu?

Kategori: Allmänt

Solen skiner! Woho! Va förvånad jag blir.. och glad såklart. I och med detta inlägg så intar jag en paus i mitt städande samt packande. Varför kan jag aldrig ta med mig normal mängd kläder. Usch.. det är ett problem som jag alltid har haft.

Updt.
Funkar det nu? Det har inte fungerat att publicera ett nytt inlägg på hela dagen. I skrivande stund funderar jag på om detta kommer funkar eller försvinna. Spännande.

Updt.
Det visade sig att det funkar. Yippi! Imorgon åker jag alltså iväg ett tag till Falkenberg. Vädret skall variera men det ska bli skönt vilketsom. Midsommar ska firas med fina klänningar, blommor i håret och god mat. En picnic på stranden lär genomföras. Massvis med kort skall tagas utav mästerfotografen och simmning i dem skyhöga vågorna (som bildas då det är lite dåligare väder än vanligt) är ett måste. Dessutom bor vi 2 mil från Ullared. Jag har aldrig vart där så det blir en upplevelse.

Jag skriver lite imorgon innan vi åker.
Sara

Kommentarer

  • Nina säger:

    det är toppen! :D hur är det själv??

    2009-06-18 | 09:44:48
    Bloggadress: http://totalflopp.blogg.se/
  • Lena säger:

    Ha nu en underbar resa och kör försiktigt (förmaning). Och gör inget som jag inte skulle göra. :D

    Du hör väl av dig? ...åtminstone till din mamma. Håll familjen uppdaterad! :) orolig moster



    VArma midsommarkramar

    2009-06-18 | 09:49:24
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: