Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

En svidanden, dunkande, känsla..

Kategori: Allmänt

Mhm, det är ungefär så jag känner. En svidande, dunkande känsla.. nog för att jag har tatuerat mig, försökt att ta hål på baksidan utav örat själv osv.. så är nog denna känsla den värsta.

Om det kliar i örat kan jag inget göra. Om jag får vatten i örat kan jag inget göra. Om jag vill lyssna på musik ur hörlurar kan jag endast lyssna i höger öra. Ja, jag har "piercat" targus. Skulle inte vilja kalla det för piercing eftersom det ser ut som ett helt vanligt örhänge, men ja, det kallas för piercing. Och det är inte bara jag! utan det är även emelie, josse och sandra som har tagit oss detta beslut. Tur att jag har ett par feta hörlurar som sitter utanpå, för de närmsta sex veckorna kommer jag säkerligen inte kunna pilla mig i örat varken med tops eller hörlurar.





Som sagt.. det dunkar ganska rejält och bränner. Försökte lugna ned mig med en choklad bit, och det var så jävla gott!

Sara

Kommentarer

  • sophan.bloggggisch.seizx säger:

    där ska ju jag också göra , fett jävla snyggt:D

    wiie.

    men vadå , gjorde de så jävla ont:P?

    2009-05-26 | 18:02:43
  • elma säger:

    ååh, det är ju sjukt snyggt! Jag vill också, men det krävdes så jävla mycket mod för att jag äns skulle våga pierca naveln så tror att jag aldrig skulle våga där :( haha

    2009-05-26 | 21:02:31
    Bloggadress: http://eeelmaa.blogg.se/
  • Ellli säger:

    Oh tjusigt :D

    2009-05-26 | 22:18:50
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/
  • Stina säger:

    Gud vad fint det blev. Jag har tänkt att ta där i snart 2 år men inte vågat.. Vad säger du gjorde det ont? och tar det långt tid att läka?

    2009-05-27 | 18:25:02
    Bloggadress: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: