Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Hej

Kategori: Allmänt

Hej!
Ditt knä är helt normalt!

Hejdå
Din doktor

Ofta man skriver så i ett brev? Okej, jag fattar budskapet men lite mer information kanske vore bra?



Idag cyklade jag hem i regnet. Det spö-regnade så jag vart helt genom blöt. Först klaga jag som satan på regnet, men när jag väl cyklat i fem minuter så insåg jag att jag inte kunde bli mer blöt och då var det ganska mysigt faktiskt. All pollen försvinner och det luktade blöt asfalt.

Imorgon blir en stressig dag. Mellan åtta och tolv ska jag till björnön på friluftsdag. Mellan ett och två har vi lektion i filosofi. Mellan 3 och 6 är det danslektion. Mellan 6 och 8 är det middag som gäller, samt en riktigt snabb utgångsfixning. Vår lilla 91a i klassen har fyllt 18 år och det ska firas ;)

På lördag åker jag till Eskilstuna med mina vänner. Det bjuds på grillning och utgång. Lördag är tydligen den bästa dagen att gå ut på enligt Eskilstuna. Thats how the roll.

Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Ha ha! Ja, men se det som så....att ditt knä är bra. En god nyhet. :)

    2009-05-20 | 09:22:51
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: