Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Humör: Förväntansfull

Kategori: Allmänt

Såg nyss i min mejlbox att jag fått mejl från KY -utbildningen Affärsturism. Dem har tagit emot min ansökan och jag ska på interjuv någon gång mellan vecka 22 och 23! Sedan efter det får vi bara hoppas att det går hela vägen..

Som sagt, jag har vart ledig idag och damsugat och tjänat hundra kronor som jag senare ska skänka till skolan som ger bort det till något fattigt land. Snart ska vi äta middag och det kommer bli något riktigt riktigt gott.. vad vet jag inte, men jag vet att vi ska "äta ute". Så att-eee kvällen bjuder på massa televison och nu ska jag skriva på några arbeten.

Förövrigt inleder jag dag 2 med gröt till frukost samt en knäckemacka med ägg. Lunch blev dock nudlar.

Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Hallå...ska ni 'äta ute' och inte sa nåt!! Hmm... ;)

    2009-05-05 | 17:44:03
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: