Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Norge lär väl iallafall vara lyckliga idag?

Kategori: Allmänt

Vilken dag.. vilken solig dag. Lycklig dag för norge. Hipp hipp hurray. Glad nationaldag och grattis till vinsten.

Jag har inte firat idag. Jag har slitigt och svettats. Slitigt med mitt arbete (som nu är klart och inlämnat) och svettats i solen. Har även ätit mat hos mormor och morfar, som förövrigt hitta en kenolapp och lämna in den så var det 500 kr i vinst, och sen har jag solat, städat och ätit kyckling.

Snart är klockan sju. Då ska jag spela bingolotto. Snälla gud gör så att jag vinner. En bil, en resa, tusen kronor, hundra kronor eller en ny lott. Jag blir glad för allt!

Tre dagar i skolan nu, sen "mini lov". Hörs

Puss
Sara


jag idag på plajan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: