Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

pust

Kategori: Allmänt

Hej.

För det första. Jag är så otroligt trött och seg. Kan bero på dagens aktiviteter. Jag har haft redovisning i skolan, idrottat ( fotboll = hatar ), dryg filosofi lektion, solat solarium och dansat. En hel dag, från 8 till 5. Det är jobbigt! Jag åt även lunch på stan med mamma, världens goaste foccaia på Georgs!

För det andra. Det som återstår utav dagen, dvs enligt mina sömnbehov, cirka fem timmar, skall ägnas till att städa lite i mitt rum, kasta allt onödigt skolmaterial och byta lakan och sånt. Det kommer bli så mysigt att sova sen.

Imorgon börjar jag halv 3, så då ska jag passa på att sy min maskerad dräkt, men först gå upp i skaplig tid och ta mig till gymmet! Idag kom även ett paket från ellos. Jag fick en virkad vit klänning och en ljusrosa skjort-tunika. Väldigt fint mot brun hud.

Nä, dags att fortsätta min dag.
Vi hörs
Sara

Kommentarer

  • Stina säger:

    Jaa det är ju klart. Jaha jaa, sa hon något om att bada och så då? :)

    2009-05-27 | 19:43:33
    Bloggadress: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: