Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Saturday, wait, And sundays always comes too late

Kategori: Allmänt

Då var vi här igen då! Den eviga söndagen.. men hör och häpna. Jag har en fullspäckad söndag framför mig. Jag vakna upp, "aaah" solen skiner igen, dags för mig att gitta från lägenheten. Eller villan.

På schemat idag står det klart och tydligt: Lämna tillbaka den dåliga filmen ni hyrde igår. Jag, Bodil och Josse hyrde altered. Inget att rekomendera. Det skulle vara en rysare "from the director of the blair witch project". Från skogen sökte dem overkgliga monstrerna upp några folk i en villa och dödade dom en. Sämst.

Vid 12 ska jag ut på promenad med moster och kusin. Vi ska fotografera (om jag orkar) och fika. Ser dock att mörka moln är på ingång, så om min aning stämmer ställer jag in grillkvällen som ska hållas för klassen på löga ikväll. Måste ju också tänka på skolan och skriva klart lite olika uppgifter.

Jaha.. dagen-D då. Gårdagen. Inte för att det var någon riktig dagen-D men det lät kul. Jag och josse körde svarttaxa landet runt. Tjänade lite stålar men allt gick nästan till bensin, men 40 kronor blev kvar. Vad gör det? Vi smed planer inför framtiden och hade det riktigt kul bland alla läskiga hus och 90 graders kurvor.

Det var de det. Klockan är halv 11 och jag ska börja med dagens sysslor. Vi ses!
Sara

Kommentarer

  • elma säger:

    tack sara! :)

    2009-05-10 | 16:06:31
    Bloggadress: http://eeelmaa.blogg.se/
  • Anonym säger:

    cool blogg! tänkte ha en liten frågestund på min blogg.

    ställ gärna en fråga! :)

    puss

    2009-05-10 | 17:08:59

Kommentera inlägget här: