Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Uppdrag: införskaffa mer färgladda plagg till min garderob

Kategori: Kläder/mode

Idag åkte jag och mormor ner på stan. Hennes uppdrag var att hitta en klänning till henne som hon skulle ha på min student samt något slottsbesök. Mitt uppdrag var främst att agera stöd och inspiration, men jag kände också att det var något som fattades hos mig.

Ett par strumpyxor med ganska hög "den" halt införskaffades. Typ, 80 DEN tror jag. Sen till höjdpunkten. Jag, Sara Cederborg, köpte en rosa tunika/tshirt. Ja.. den är rosa och jag har knappt nå färger alls i min garderob. Det stod mellan den eller en i beige, men som sagt rosa kan väl vara kul. Nu till mitt problem.. kan man ha den till bara leggings? Den täcker rumpan både fram och bak, men på sidorna så är den något kortare..



Kan blir sjukt snyggt till sommaren. Som ni ser så är överdelen av såntdär "strävt" glansigt tyg och nederdelen utav bommul. I Värsta fall så får man väl ha nån tight kjol under som döljer lite.

Sedan köpte jag också en Bh fast nivet inga byglar eller nåtting alls utan bara en "bandana".. om ni fattar. I spets, fett skönt!

Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Snygg! :) ...men om du frågar den här gamla kärringen så tycker jag nog att en kjol behöver bäras till.



    Hoppas allt är bra. Kramar

    2009-05-17 | 11:36:57
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/
  • bianca säger:

    ASSNYGG

    2009-05-17 | 15:42:36
  • Anonym säger:

    men åhå va snygg!! var kan sarasaraa köpt den?

    2009-05-17 | 21:39:33

Kommentera inlägget här: